Τώρα είναι 29 Ιούλ 2014, 01:30



Απαντήστε στο θέμα  [ 211 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Επόμενο
 ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS.. 
Συγγραφέας Μήνυμα

Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: YZFR1
Δημοσίευση ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
κανω αυτο το θεμα σαν οδηγο προς νεους αλλα και ψαγμενους που εχουν παρει λαθος δρομο σχετικα με το τι ειναι αναρτηση και πως λειτουργει πανω σε μια μοτοσυκλετα,,

καποια γενικα tips για να καταλαβουμε καποια σημαντικα πραγματα,,
ιδεες που εχω αποκομισει απο την επαφη μου με τους ξενους,και θα καολουθησουν και αλλα,,

ακουω πολλες φορες παιδια που με επισκεπτονται να ''ψυριζουν'' την καμηλα ενω στην ουσια τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα,,τουλαχιστον για το επιπεδο της ελλαδας,,,
δεν θιγω κανενα απλα πολλες φορες αντιλαμβανομαι παιδια να σκοτιζονται ανουσια..

υπαρχουν καποιοι κανονες που ειναι απαραβατοι..οπως..
οι μοτοσυκλετες παραγονται με ενα συγκεκριμενο balance,,εννοω την ισοροπια μπρος πισω..
οταν εμεις επεμβαινουμε σε αυτο αλλαζουμε ολα τα χαρακτηριστικα διοτι αυτο εχει πολλαπλασιο αντικτυπο στις αναρτησεις!
το κανουμε ομως σε συναρτηση με αλλα,,(μεταβολη μοχλικου,σετ γραναζιων,πλακες κτλ)
ΟΛΕΣ οι αναρτησεις εχουν ελατωματα,,αλλα πολλα αλλες λιγα..η OHLINS για παραδειγμα το 55% της παραγωγης της σε μποτες(το εξωτερικο περιβλημα ενος πηρουνιου) το ανακλυκλωνει κατευθειαν διοτι βγαινει απο την παραγωγη εκτος προδιαγραφων..που αυτη τη στιγμη ειναι και εχει σαν εταιρια τα πιο υψηλα στανταρ.
παραυτα εχουν και αλλου ελατωματα,,εκει κυριως εγκειτε η εργασια ενος καλου revalving..περαν βεβαια της βελτιωσης.
Μην ξοδευετε τα λεφτα σας σε high tech αναρτησεις,,ΙΔΙΩΣ για το αθλημα του enduro..
ενα καλο και συντηριμενο συνολο αναρτησεων ειναι περαν του δεοντος υπεραρκετο!
ξοδεψτε τα χρηματα σε βενζινες και λαστιχα ,,εκει ειναι η βελτιωση,,
απλα φροντιστε ολα τα εξαρτηματα της μοτο σας να ειναι συντηρημενα 100%.
ολες μα ολες οι αναρτησεις ΜΧ ειναι απο την φυση τους στο υψηλοτερο επιπεδο απο κατασκευη και υλικα,,απλα θελουν λογω παραγωγης ενα upgrade να εξαλειφθουν τυχον ελατωματα και κατα δευτερον να ερθουν στα μετρα μας!στον τομεα των SS δυστηχως αυτο δεν ισχειει,,οι αναρτησεις οι πισω ειναι κυριολεκτικα για πεταμα καθοτι το σωμα υπερθερμενεται στους πρωτους 2 γυρους,διαστελεται και η λειτουργια της αναρτησης πεφτει κατακοτυφα.πεταμα στα σκουπιδια,,μπροστα ειναι μια ιστορια που λιγο πολυ ολοι την ξερεται,,3 επιλογες,,piston kit-ολοκληρα cartridge-ολοκληρο πηρουνι.
μετα ολα ειναι απλα προπονηση..υπαρχουν βεβαια και αναρτησεις που ειναι μετριες(sachs πχ,,καποια μοντελα)εκει η βελτιωση ειναι μικρη διοτι πασχουν λιγο σε ποιοτητα αλλα ευτηχως τις συνανταμε μονο σε εντουρο μοτοσυκλετες που οι απαιτησεις ειναι πιο λιγες..
πολλες φορες μου λενε πελατες και φιλοι το στατικο σαγ τοσο ,το δυναμικο τοσο κτλ,,
φτιαξτε το στατικο ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΟΤΟ!αυτο ειναι το σημαντικο..απο τη στιγμη που εχεται τα σωστα ελατηρια ο καθρεφτης της ισοροπημενης μοτο ειναι το στατικο!
μην φοβαστε να βαλετε σκληρα ελατηρια,δεν εχει να κανει με το ποσο γρηγορα πατε,τοσο οσο με το ποσο ''ενεργα'' δουλευουν οι αναρτησεις γιατι τα ελατηρια τις κρατανε ''τεντωμενες''...

thats all for now..


ΟΤΙ ΑΠΟΡΙΕΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΕΧΕΤΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΩ


19 Ιουν 2012, 21:14
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Τοποθεσία: Νδ.Μεσσηνια
Ομάδα αίματος: Β+
Μηχανή: Z899Rt
Team: Antisocial
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
Δωσε και τιπς περι

Sag , Bound & Rebound !!!!!!

Αναμενουμε!!!

_________________
Ποσο Μου Αρεσει Να Ακουω Ψεματα.....
Οταν Ξερω Την Αληθεια!!!!!!!!



Believe in you,make your dreams come true,live your life in extreme ways !!!!!!


19 Ιουν 2012, 21:32
Προφίλ

Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: YZFR1
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
θα πρωσπαθησω να αναπτησω ενα ενα τα θεματα για να τα καταλαβενεται,,
οταν λες bound-rebound?ενοεις να υποθεσω τις αποσβεσεις και τον τροπο λειτοθργιας τους σε απλα ελληνικα,ετσι?


19 Ιουν 2012, 22:24
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Τοποθεσία: ΟΑΚΑ
Μηχανή: 250R
Team: Street Thugs
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
αναμενουμε και τροπους σιντιρησης ,

και γιατι τελος παντον τα πουλανε λες και ειναι χρισω

και γιατι το δικομου εγινε κουτσουρο ξαφνικα στα 55

_________________
Στο γιατρο ... πηγες !


19 Ιουν 2012, 22:38
Προφίλ

Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: YZFR1
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
kaftas250R έγραψε:
αναμενουμε και τροπους σιντιρησης ,

και γιατι τελος παντον τα πουλανε λες και ειναι χρισω

και γιατι το δικομου εγινε κουτσουρο ξαφνικα στα 55

ti ενοεις στα 55??
γιατι πραμα μιλας δεν καταλαβα,,, :?:


19 Ιουν 2012, 22:41
Προφίλ
Moderator
Άβαταρ μέλους

Τοποθεσία: The bat cave
Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: the Beast
Team: Antisocial
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
Ναι αυτο ρωταει,... Εχει 55.000 χλμ και η αναρτηση του εχει σφιξει υπερβολικα απο οτι ειχε πει σε ενα αλλο ποστ. :geek:

_________________
Εικόνα


Ελαστικα μοτο?? --------->>>
https://www.facebook.com/pages/Mototyre ... e=bookmark


19 Ιουν 2012, 22:52
Προφίλ

Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: YZFR1
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
greenthing έγραψε:
Ναι αυτο ρωταει,... Εχει 55.000 χλμ και η αναρτηση του εχει σφιξει υπερβολικα απο οτι ειχε πει σε ενα αλλο ποστ. :geek:

to ''εχει σφιξει ''ειναι λιγο γενικο,,τι αναρτηση ειναι?
ας μου στειλει οποιος εχει προβλημα σε πμ μην χαλαμε εδω το θεμα,,
εχει καθαρα φιλικο χαρακτηρα και σκοπο να σας βοηθησει.. :) :)


20 Ιουν 2012, 00:26
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Ομάδα αίματος: ΑΒ+
Μηχανή: 1000RR 08
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
επιτελους ενα τοπικ οπως υπηρχαν παλια..


20 Ιουν 2012, 10:57
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: pou orgonei
Team: Versys
Δημοσίευση Re: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
Opeth έγραψε:
επιτελους ενα τοπικ οπως υπηρχαν παλια..

Χωρίς να θέλω να μειώσω τον φίλο,μάλλον είναι όντως από τα παλιά το ΘΡΕΝΤ
Εννοώ ότι κάθε άλλο για πέταμα είναι οι σημερινές αναρτήσεις των ss,εκτός και αν μιλάμε για επίπεδο wsb
Επίσης στο mx είναι που παίρνουν όλα πόδι από το πρώτο ...άλμα!

Δεν έχω χρόνο τώρα να γράψω και ούτε θέλω να κάνω τον έξυπνο,απλά πιστεύω ότι ακόμα και για πίστα οι αναρτήσεις των σημερινών ss είναι υπέραρκετές,μέχρι κάποιο γύρολογιο βέβαια

_________________
Οδηγός Επιλογής Ελαστικών
Οδηγός Επιλογής Πέδησης



8-5-10:
-ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ

Τό εύδαιμον τό ελεύθερον, το δέ ελεύθερον το εύψυχον
Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία


20 Ιουν 2012, 12:39
Προφίλ

Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: YZFR1
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
οι αποψεις μου δεν ειναι εκ πεποιθησεως..καλο ειναι σε αυτο το θρεντ να μην εκφραζουμε τις πρωσοπικες μας πεποιθησεις..
Θα απαντησω ομως στον φιλο απο πανω οτι κανει μεγαλο λαθος..
σεβομενος την αποψη σου θα σου πω οτι εισαι σε πολυ λαθος δρομο και αυτα που γραφω εδω ειναι ΚΑΝΟΝΕΣ..μην παρεξηγηθω,,δεν ειναι δικοι μου..τουλαχιστον αυτη την στιγμη,,
κανενας σοβαρος οικος του εξωτερικου δεν ασχολειτε με αναρτησεις παραγωγης πισινες απο SS μοτοσυκλετες..
βεβαια υπαρχουν και τα ιμημετρα και οι ολιγαρκεις..
κανενα προβλημα,,απολυτα δεκτον..
ομως μια ΚΑΛΗ αναρτηση και μισ ΜΕΤΡΙΑ μπωρει και εχει δικαιωμα αλλα και αισθανετε και ο πιο αργος ανθρωπος..αρκει να του το δειξεις σωστα..και απο τη στιγμη που αισθανεται βελτιωνετε και αποδιδη..
;)


20 Ιουν 2012, 16:21
Προφίλ

Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: YZFR1
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
καποιος φιλος εκανε ενα ποστ και δεν προλαβα να απαντησω,,δεν το βλεπω πλεον..
σε καθε περιπτωση ελεγε για το δυναμικο sag και για να βρεις τα ελατηρια,,
100% σωστος και η προσεγκιση του..αλλα μιλησα για πακετο SS,,
και αυτο που λεει εχει να κανει με το να δουμε αν τα ελατηρια μας ειναι αυτα που πρεπει,,στην ουσια επαληθευση,,διοτι πλεον με ενα σωστο υπολογισμο και με την αναπτυξη της τεχνολογιας σσε ενα καλο μαγαζι αναρτησεων κατευθειαν σου λενε ποσα Nm ελατηρια πρεπει να εχεις..οποτε η επαλυθευση σε αυτο το κοματι ειναι περιτη,,
Μια καλη αναρτηση ''διαβαζεται'' και απο τον αγωνιζομενο και απο τον απλο αναβατη..μια κακη επισης...απλα δεν μπωρει ο απειρος να το εκφραση...απλα πεφτη..και δεν ξερει απο τι..υποθετη απο τα ελαστικα..αλλα ειναι η αναρτηση που τον προδιδει και αυτον αλλα και τα ελαστικα που δεν μπωρουν να κανουν τη δουλεια τους σωστα.!
Μην παρεξηγηθω,,δεν απευθυνετε αυτο το θρεντ σε αγωνιζομενους..απλευθυνετε σε ολους και κυριως σε απλους αναβατες που θελουν να καταλαβουν τι γινεται κατω απο τα ποδια τους και δθσκολευονται..!


20 Ιουν 2012, 19:50
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Τοποθεσία: Αθήνα
Μηχανή: DRZ434SM
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
Γιώργο επειδή είσαι καινούργιος εδώ μέσα σε ενημερώνω πως όταν βλέπεις τον χρήστη After με avatar την αγελαδίτσα απλά δεν του αντιμιλάς. :P
Ελπίζω να δείξει επιείκια και να σε συγχωρέσει και να μην σε πατήσει σε κόντρα(φανάρι ή στροφηλίκι). :lol:

Πιστεύω πως οι mod πρέπει να το προσθέσουν αυτό στούς κανόνες λειτουργίας του forum ώστε να προστατευθούν τα νέα μέλη και να μην βρεθούν στην ατυχή θέση να έρθουν σε αντιπαράθεση με τον After. :idea:

_________________
Οι μισοί από εδώ μέσα είναι χαπακομένοι!
Ο καλύτερος έχει σκοτώσει την μάνα του!


20 Ιουν 2012, 21:11
Προφίλ

Ομάδα αίματος: 0+
Μηχανή: zx10
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
Να δουμε λιγο και το θεμα των αποσβεσεων....
μια μοτ/τα πρεπει να συμπιεζεται (αποσβεση συμπιεσης) και να επανερχεται στην αρχικη της θεση(αποσβεση επαναφορας), οσο το δυνατον πιο ομοιομρφα εμπρος και πισω.
αν ειναι υπερβολικα αργη η απ. συμπ. τοτε δεν αφηνει το ελατηριο να κανει τη δουλεια του και θα μας χτυπαει στη μεση σε καθε ανωμαλια.
αν ειναι υπερβολικα αργη η απ. επ. τοτε ο τροχος δεν θα μπορει να εκτονωθει ακολουθωντας το κατεβασμα απο ενα σαμαρακι ας πουμε .
αν ειναι υπερβολικα γρηγορες οι αποσβεσεις τοτε τις καθιστουμε σχεδον αχρηστες αφηνοντας τα ελατηρια να κανουν οτι ξερουν...να χοροπηδανε ανεξελεγκτα.
Σε γενικες γραμμες τις ρυθμιζουμε με βαση την ανεση, ή την σπορ οδηγηση, ή και την οδηγηση πιστας.
Για τους παραπανω λογους ειναι πολυ σημαντικη η συντηρηση των αναρτησεων, η αλλαγη των λαδιων τους δηλαδη αν οχι η αναβαθμιση τους(οταν υπαρχει η δυνατοτητα), σε τακτα και αναλογα με τη χρηση διαστηματα.
Παρεπιπτωντος, συγχαρητηρια στον ανθρωπο που ανοιξε αυτο το πολυ σοβαρο θεμα ελπιζοντας να βοηθησει κοσμο.

_________________
Εικόνα


21 Ιουν 2012, 19:05
Προφίλ

Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: YZFR1
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
αγη σε ακουω.. :ok: :ok: :ok:


γενικα τα λεει καλα ο φιλος απο πανω,,
υπαρχει ο κανονας σφιχτες αναρησεις=μειομενη ανεση αυξημενο κρατημα
χαλαρες αναρτησεις=ανεση μειομενο κρατημα..

οταν λεμε σφιχτες ενουμε αποσβεσεις αργες..ιδανικες για γρηγορη οδηγηση,,
και οταν λεμε χαλαρες ενουμε γρηγορες αποσβεσεις τυπου ''αισθηση ελατηριιο'' ιδανικες για βροχη η πολυ ανωμαλο τερεν...


21 Ιουν 2012, 19:38
Προφίλ
Moderator
Άβαταρ μέλους

Τοποθεσία: The bat cave
Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: the Beast
Team: Antisocial
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
Συνεχιστε να γραφεται ρε παιδες :respect: :respect: :respect:

_________________
Εικόνα


Ελαστικα μοτο?? --------->>>
https://www.facebook.com/pages/Mototyre ... e=bookmark


21 Ιουν 2012, 19:40
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Μηχανή: ta panta ola
Δημοσίευση Re: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
After έγραψε:
Opeth έγραψε:
επιτελους ενα τοπικ οπως υπηρχαν παλια..

Χωρίς να θέλω να μειώσω τον φίλο,μάλλον είναι όντως από τα παλιά το ΘΡΕΝΤ
Εννοώ ότι κάθε άλλο για πέταμα είναι οι σημερινές αναρτήσεις των ss,εκτός και αν μιλάμε για επίπεδο wsb
Επίσης στο mx είναι που παίρνουν όλα πόδι από το πρώτο ...άλμα!

Δεν έχω χρόνο τώρα να γράψω και ούτε θέλω να κάνω τον έξυπνο,απλά πιστεύω ότι ακόμα και για πίστα οι αναρτήσεις των σημερινών ss είναι υπέραρκετές,μέχρι κάποιο γύρολογιο βέβαια


after εισαι τερμα λαθος!!!αλλα δεν το λεω μην τις φαω :lipss: :lipss:

_________________
Άλλος είν' ο δάσκαλος κι' άλλος έδωσε το μάθημα...
Εικόνα


Εικόνα


21 Ιουν 2012, 21:01
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: pou orgonei
Team: Versys
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
Τώρα ξέρω ποιος με καταράστηκε και μου έσκασε η εξάτμιση στον δρόμο!!!! :shock::shock::shock:

_________________
Οδηγός Επιλογής Ελαστικών
Οδηγός Επιλογής Πέδησης



8-5-10:
-ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ

Τό εύδαιμον τό ελεύθερον, το δέ ελεύθερον το εύψυχον
Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία


21 Ιουν 2012, 21:54
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Μηχανή: tuono coming
Δημοσίευση Re: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
After έγραψε:
Opeth έγραψε:
επιτελους ενα τοπικ οπως υπηρχαν παλια..


Επίσης στο mx είναι που παίρνουν όλα πόδι από το πρώτο ...άλμα!


στο χωμα , εκτος απο τις πρωτοκλασσατες ομαδες , που εκει παιζουν με μαρκετιν - προμοτιον και r&d πιο πολυ , ολες οι αλλες δουλευουν με στοκ αναρτησεις ...απλα βελτιωμενες ...

_________________
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΓΙΑ ΖΩΗ. . . γιατι είμαι Στίγμα Νεολέος!!! 8-)
...αν δεν κατέχεις το μάμαλο τότε χέστα και τράβα να κάνεις μπουρδελοτσάρκα με τη βέσπα!!! tuono is coming AGAIN


21 Ιουν 2012, 23:36
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Τοποθεσία: Oνeiρουnoupolh..:P
Ομάδα αίματος: 0+
Μηχανή: ZX636 Rules
Team: Street Thugs
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
WolfRacing έγραψε:
αγη σε ακουω.. :ok: :ok: :ok:


γενικα τα λεει καλα ο φιλος απο πανω,,
υπαρχει ο κανονας σφιχτες αναρησεις=μειομενη ανεση αυξημενο κρατημα
χαλαρες αναρτησεις=ανεση μειομενο κρατημα..

οταν λεμε σφιχτες ενουμε αποσβεσεις αργες..ιδανικες για γρηγορη οδηγηση,,
και οταν λεμε χαλαρες ενουμε γρηγορες αποσβεσεις τυπου ''αισθηση ελατηριιο'' ιδανικες για βροχη η πολυ ανωμαλο τερεν...

ναι γιοργο ομος οσο πιο σφιχτη μια αναρτιση τοσο μεγαλητερο φορτιο δεν δεχετε το λαστιχο σε μια βιεση σιμπιεση της η στα φρενα μεσα στην στροφη η στο γκαζι στην εξοδο της στροφης πχ. το να πας σαν βαρκα στον γιαλο με 7 μποφορ δεν ειναι απαντιση ουτε τροπος οδιγησης.

και στην αργη επαναφορα πιστευο οτι δεν εχεις εσθιση, εαν παλι πας χορις εσθιση και μονο με ενστικτο και να λες οτι με τοσα με πρεπει να με κραταει εκει(γτ με τοσα μπικε ο προιγουμενος), εκει ανοιγμα το γκαζι 33,21% δεν γλυστρισει γτ το λαστιχο μ ειναι καινουριο και σε καθε χρονομετριμενο αλαζο σετ,εκει σικομα το μιχανακι ενο το μπροστινο εχει φιγει ιδι και φρενα χορις να ξερεις π ειναι το πισο και που κ το μπροστα οταν μπενεις,το λιγοτερο π μπορο να πο ειναι πος, ειναι λιγο χαζο.

μιλαω για σσ και μονο κ για οδιγηση πιστας, μην μ απαντισετε για μχ και για στησιμο αναρτισεων γουρουνας

αν κανω καπου λαθος ευχαριστος θα δεχθο την διορθοση του εμπιροτερου

_________________
Εικόνα


WTS βενζινοκινητο viewtopic.php?f=31&t=4761


21 Ιουν 2012, 23:50
Προφίλ

Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: YZFR1
Δημοσίευση Re: ΑΝΑΡΤΗΣΟ-TIPS..
FreddyCrooker έγραψε:
WolfRacing έγραψε:
αγη σε ακουω.. :ok: :ok: :ok:


γενικα τα λεει καλα ο φιλος απο πανω,,
υπαρχει ο κανονας σφιχτες αναρησεις=μειομενη ανεση αυξημενο κρατημα
χαλαρες αναρτησεις=ανεση μειομενο κρατημα..

οταν λεμε σφιχτες ενουμε αποσβεσεις αργες..ιδανικες για γρηγορη οδηγηση,,
και οταν λεμε χαλαρες ενουμε γρηγορες αποσβεσεις τυπου ''αισθηση ελατηριιο'' ιδανικες για βροχη η πολυ ανωμαλο τερεν...

ναι γιοργο ομος οσο πιο σφιχτη μια αναρτιση τοσο μεγαλητερο φορτιο δεν δεχετε το λαστιχο σε μια βιεση σιμπιεση της η στα φρενα μεσα στην στροφη η στο γκαζι στην εξοδο της στροφης πχ. το να πας σαν βαρκα στον γιαλο με 7 μποφορ δεν ειναι απαντιση ουτε τροπος οδιγησης.

και στην αργη επαναφορα πιστευο οτι δεν εχεις εσθιση, εαν παλι πας χορις εσθιση και μονο με ενστικτο και να λες οτι με τοσα με πρεπει να με κραταει εκει(γτ με τοσα μπικε ο προιγουμενος), εκει ανοιγμα το γκαζι 33,21% δεν γλυστρισει γτ το λαστιχο μ ειναι καινουριο και σε καθε χρονομετριμενο αλαζο σετ,εκει σικομα το μιχανακι ενο το μπροστινο εχει φιγει ιδι και φρενα χορις να ξερεις π ειναι το πισο και που κ το μπροστα οταν μπενεις,το λιγοτερο π μπορο να πο ειναι πος, ειναι λιγο χαζο.

μιλαω για σσ και μονο κ για οδιγηση πιστας, μην μ απαντισετε για μχ και για στησιμο αναρτισεων γουρουνας

αν κανω καπου λαθος ευχαριστος θα δεχθο την διορθοση του εμπιροτερου

δεχεται μεγαλυτερο φορτιο αλλα αυτο ειναι θεμιτο..μεχρι ενα σημειο..διοτι αν το λαστιχο δεν πιεζεται δεν ζεστενεται αρα χανει προσφυση συνεχως..
ολα εχουν την ισοροπια τους..
εδω ομως δεν μιλαμε μονο για πιστα μιλαμε και για την νορμαλ χρηση,,
δεν το κανεις τοσο αργο,,πηγες στα ακρα εσυ..το κανει τοσο οσο χρειαζεται να εχεις αισθηση..με το ενστικτο πας χωραφι....
ολα ειναι θεμα προπονησης...


22 Ιουν 2012, 20:58
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Απαντήστε στο θέμα   [ 211 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Επόμενο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: