Τώρα είναι 20 Οκτ 2018, 21:13



Απαντήστε στο θέμα  [ 49 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 gpz 550 1984 Μοντ. Uni track 
Συγγραφέας Μήνυμα
Δημοσίευση Re: gpz 550 1984 Μοντ. Uni track
Χρονια πολλα

Βρηκα αρκετα απο τα ανταλλακτικα που χρειαζομαι πανω σε μια τρακαρισμενη μοτο και περιμενω λογικα σημερα να συμφωνησουμε τιμη και ποτε θα τα παραλαβω.

Εν ολιγοις, εχει κοντερ, φουλ εξατμιση 4-1, καρμπυρατερ, καποια πλαστικα που μου λειπουν οπως και 2πλο σταντ π δεν ειχα. Τελος, ρεζερβουαρ μαζι με το οργανακι που ελειπε στο δικο μου.

Αποφασισα να τοποθετησω μονος μου ολα τα ανταλλακτικα πανω στην μοτο μου οπως:

1/ Καντραν,
2/ Ρεζερβουαρ
3/ Δαγκανες φρενων
4/ Σταντ,
5/ συστημα ταχυτητων / λεβιες καθως ο μηχανισμος στο δικο μου ηταν χαλασμενος

και διαφορα αλλα

Τωρα,

Οσο αφορα τα καρμπυρατερ, θα τα παω για ρυθμιση / καθαρισμο και θα παρω μαζι μου και τα " καινουργια" για να δουμε ποια απο τα 2 αξιζει να φτιαξω.

Τελος,

οπως κοιτουσα αν υπαρχουν στο νετ, κιτ για επισκευη μοτερ, περα απο τα κιτακια για φλατζες και τσιμουχες κτλ κτλ , ειδα ενα κιτ wiseco 615 cc και σε σχετικα νορμαλ λεφτα ( 490 $ οποτε μαζι με μεταφορικα και τελωνειο εκτιμω καπου 600 ευρω) στην θεσαλοννικη το εχει στοκ 730 ευρω.

το ψηνω να αγορασω αυτο το κιτ της wiseco αλλα τοτε σιγουρα θα βαλω και φιλτρο αερα ( οπως λενε στο νετ) και πρεπει να ρυθμιστουν αναλογα τα carbs..

Τελος, ειχα χρονια να δω τις μαμα ζαντες, και δεν με εψησαν.. προτιμω τις ζαντες που εχω απο το gpz 500 s

θεωρειτε οτι καρναβαλιζω το μηχανακι αν αφησω τις ζαντες και ανεβασω κυβισμο στο μηχανακι?

ΥΓ. Το μοτερ δεν θα το φτιαξω ο ιδιος αλλα μαστορας


10 Απρ 2018, 10:40
Προφίλ
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μηχανή: Er-6n 2006
Δημοσίευση Re: gpz 550 1984 Μοντ. Uni track
prokopis έγραψε:
Χρονια πολλα



θεωρειτε οτι καρναβαλιζω το μηχανακι αν αφησω τις ζαντες και ανεβασω κυβισμο στο μηχανακι?



Χρόνια πολλά και σε εσένα :beerchug:

Το μηχανάκι και τα λεφτά είναι δικά σου και κάνεις ό,τι γουστάρεις, όποτε γουστάρεις 8-)

Είσαι αξιέπαινος και μόνο που αποφάσισες να κάνεις restoring ακόμα και αν το βάψεις εμπριμέ οπότε μη φορτώνεσαι ξένα άγχη.

Δεν χρειάζεται να τα κάνεις όλα μαζεμένα, αν κάτι εξακολουθεί να μη σου "χτυπάει" καλά το αλλάζει εν καιρώ.

Εύχομαι να χαρείς κάθε βήμα!

Πέτα και καμιά φωτό όποτε μπορείς και για μας :D


10 Απρ 2018, 10:50
Προφίλ
Δημοσίευση Re: gpz 550 1984 Μοντ. Uni track
ναι θα βαλω σχετικα συντομα..

Το θεμα μου ειναι να διατηρησω οσο περισσοτερο μπορω την γενικη εικονα της μηχανης εργοστασιακη.. τωρα κατι ψιλα ισως τα αλλαξω πχ ζαντες αλλα μεχρι εκει..

τωρα μοτερ ειναι κατι που δεν φαινεται εξωτερικα οποτε ουσιαστικα δεν αλλαζει την εικονα της μηχανης.. οταν ανοιξω μοτερ και δω την γενικη κατασταση θα αποφασισω αν θα βαλω αυτο το κιτ η οχι.. αν πχ θελει και μπιελες και τιποτα αλλα που θα εκτιναξει το κοστος στα υψη, τοτε σιγουρα θα προτιμησω να βαλω μαμα για να αγορασω και πιστονια και μπιελες.


10 Απρ 2018, 12:16
Προφίλ
Moderator
Άβαταρ μέλους

Ομάδα αίματος: Β+
Μηχανή: Z1Compressor
Δημοσίευση Re: gpz 550 1984 Μοντ. Uni track
εχε το νου σου με αυτο το κιτ της wiseco μηπως ειναι τιποτα υπερηψηλης συμπιεσης και ζορισει τον παπου.Και μονο απο τον υπερκυβισμο θα ανεβει καπως η συμπιεση.

_________________
Εικόνα


10 Απρ 2018, 19:34
Προφίλ
Δημοσίευση Re: gpz 550 1984 Μοντ. Uni track
εχεις δικιο..
Αυριο θα παω να παρω τα ανταλλακτικα οποτε κυριακη ξεκιναω να βαζω στην δικη μου.

Σκεφτηκα μετα οταν ανοιξω μοτερ και δω γενικη κατασταση τοτε να αποφασισω..

στην τελικη μενω στοκ και απλα βαζω εξατμιση 4-1 που βρηκα της laser καθως και φιλτρο , σερβις καρμπυρατερ και αλλαζω καδενα εκκεντροφορου/ τεντωτηρα και καπελοτα/ βαλβιδες. θα δειξει


10 Απρ 2018, 19:46
Προφίλ
Δημοσίευση Re: gpz 550 1984 Μοντ. Uni track
σημερα αγορασα τα ανταλλακτικα.. βασικα τρομπετο ειναι οποτε εχω να μεταφερω αρκετα πραγματα στο δικο μου μηχανακι!

Πιανουμε δουλεια απο κυριακη..

να σημειωσω οτι τα περισσοτερα ανταλλακτικα δεν υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα αλλα εχουν καποιο χρονο παραδοσης 20-30 ημερες.. αυτα αφορουν κυριως μοτερ..

βεβαια, ολο και κατι θα σκασει οταν αρχισω να ασχολουμαι με την μηχανη και ανοιξω μοτερ οποτε εκει τα παραγγελνω ολα μαζι..

Θελω να πιστευω οτι θα ειναι ετοιμη μαξ τελος ιουνιου.. να σημειωσω οτι επισκευη μοτερ και καρμπυρατερ δεν θα τα κανω μονος μου αλλα σε συνεργειο.

Στα διαταυτα, δεν ξερω τι να κανω με σκελετο.. δηλαδη να κανω απλα ενα βαψιμο η ηλεκτροστατικη που θα κοστισει παρα πολλα??

σιγουρα ηλεκτροστατικη θελω να κανω σε μοτερ, για να δειξει καινουργιο..τα πλαστικα / ρεζερβουαρ θα βαφτουν στο εργοστασιακο χρωμα..

Κωδικους / χρωματα οπως και αυτοκολλητα θα βρω αραγε στα φανοποιεια? ειδωμεν


11 Απρ 2018, 10:06
Προφίλ
Δημοσίευση Re: gpz 550 1984 Μοντ. Uni track
καποιος??

Ο σκελετος εχει καποια σκουρια επιφανειακη..

Σημερα περιορισμενος ο χρονος και εκανα ελαχιστα αλλα το αλλο σκ θα φερω ομαδα 3 φιλων μπας και ξεμονταρουμε αρκετα για να προχωρησουμε λιγο


15 Απρ 2018, 17:02
Προφίλ
Moderator
Άβαταρ μέλους

Ομάδα αίματος: Β+
Μηχανή: Z1Compressor
Δημοσίευση Re: gpz 550 1984 Μοντ. Uni track
Aφου το λυσεις,παρτον σκελετο στο χερι και πηγαινε τον εδω για ηλεκτροστατικη. :old:
http://www.venetisvasilis.gr/index.php/ ... oto-frames

Μιλα και με το Θοδωρη τον Καποδιστρια για τα βαψιματα,τηλεφωνο του θα βρεις κατω στις διαφημισεις.

_________________
Εικόνα


15 Απρ 2018, 17:31
Προφίλ
Δημοσίευση Re: gpz 550 1984 Μοντ. Uni track
θενκς θα το τσεκαρω..


15 Απρ 2018, 20:39
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Απαντήστε στο θέμα   [ 49 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  

Not able to open ./cache/data_global.php