USD σε Ζ750 '04-'06
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   

 

 

1ον Σταυρός κ τιμονόπλακα

 

Αν έχουμε Ζ750 06 τότε η μηχανή μας έχει Immobilizer. Ο διακόπτης με Immobilizer είναι μεγαλύτερης διαμέτρου απο ότι διακόπτης χωρίς Immo.

 

 

 

Οπότε οι πιθανοι συνδιασμοί τιμονόπλακας κ σταυρού είναι:

1. Ζ750 χωρίς immo - τιμονόπλακα Ζ1000 χωρίς Immo

 

2. Ζ750 με immo - τιμονόπλακα Ζ1000 με Immo

 

3. Ζ750 με immo - τιμονόπλακα Ζ1000 χωρίς Immo (γίνεται αλλα θα πρέπει προσεκτικά στον τόρνο να φάμε της φωλιά του διακόπτη έτσι ώστε να την φέρουμε στο επιθυμητό διαμέτριμα για να περάσει ο δικός μας που έχει το Immo... Επίσης, για να κλειδώνει κανονικά το τιμόνι μας πρέπει να κατεβάσουμε περίπου 2mm την βάση του διακόπτη (δλδ εκει που βιδώνει ο διακόπτης πάνω στην τιμονόπλακα).

 

(Φώτο για τα 1. 2. 3. )

 


 

4. Ζ750 χωρίς immo - τιμονόπλακα Ζ1000 με Immo (δύσκολο καθώς θα πρέπει να γεμίσουμε την φωλιά του διακόπτη για να την φέρουμε στο επιθυμητό διαμέτριμα)

 

Edit: Ισως τελικά να μην είναι τόσο δύσκολo, αφου ούτως ή αλλως η φωλιά απλα κεντράρει τον διακόπτη ο οποίος κρατάει πάνω σε βίδες της τιμονόπλακας... Οπότε ίσως να είναι πιο απλό απο ότι νομίζουμε.. Οταν κάποιος το επιχειρήσει θα μας λύσει την απορεία...

 

5. Z750 με ή χωρίς immo - τιμονόπλακα Ζ1000 - σταυρός zx6r (θεωρητικά γίνεται κ πρακτικά έχει γίνει. Θετικά: ελάχιστο κόστος για τον σταυρό. Αρνητικά: Πρέπει να φτιάξουμε stop του τιμονιού, δεν υπάρχει τρόπος στήριξης του πλαισίου της μάσκας κ καταφεύγουμε σε πατέντες, πρέπει να φάμε στον τόρνο την άνω τιμονόπλακα απο το Ζ1000 καθώς έχουν διαφορετικό Offset, (κατα 95% σίγουρα) αλλάζει η γεωμετρία της μηχανής καθως τα καλάμια μετατοπίζονται παράλληλα προς το ψυγείο (έρχονται δλδ πιο πίσω). (Φώτο απο κάτω )

 

 

6. Z750 με ή χωρίς immo - τιμονόπλακα - σταυρός zx6r (όλα τα παραπάνω συν ότι δεν κλειδώνει το τιμόνι σίγουρα. Επίσης η τιμονόπλακα πρέπει να είναι απο μοντέλο πριν του 2004 έτσι ώστε να είναι πιο συμπαγής κ να αντέξει να την τρυπήσουμε για να μπουν καβαλέτα για το τιμόνι... Απο το 05 νομίζω κ μετά η τιμονόπλακα έχει ενα σχεδιάκι που την κάνει αδύναμη για να τρυπηθεί και να έχει αντοχές. Φώτο απο κάτω)

 

 

Κόστος για τιμονόπλακα σταυρό απο Ζ1000?

 

1. Μεταχειρισμένα αξίζει να δώσετε μεχρι 250€ τελική τιμή...

 

2. Καινούργια νομίζω κοστίζει σταυρός κ τιμονόπλακα 460€ + 50€ σινεμπλόκ + Χ το ρουλεμάν του σταυρού (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε του 750 το ρουλεμάν αλλα είναι πολύ πιθανό να καταστρέψετε την βάση του, η οποία βγαίνει δύσκολα... Στην παρακάτω φώτο είναι κυκλωμένη η βάση την οποία αναφέρω)

 

 

Κόστος με τιμές της ΤΕΟΜΟΤΟ

 

Για καινούργια τιμονόπλακα, σταυρό, σινεμπλόκ, ρουλεμάν και βίδες/ροδέλες για τα καβαλέτα... οι τιμές έχουν ως εξής και είναι απο ΤΕΟ ΜΟΤΟ:

- Τιμονόπλακα: 177,31

- Σταυρός: 284,41

- Σινεμπλόκ: 57,12

- Ρουλεμάν πάνω κάτω περίπου στα: 50

- Βίδες/Ροδέλες: 8,33

 

Σύνολο: 577,17

 

 

2ον Ανεστραμμένο - Δαγκάνες - άξονας

 

Μας κάνουν ανεσταμμένα συστήματα απο:

 

1. ZX6R 03 - 04 - Αρνητικά: Λόγο παλαιότητας ίσως έχει πέσει η απόδοση ή ίσως δεν το βρούμε σε καλή εμφανησιακή κατάσταση. Χρώμα Σκούρο Χρυσό.

Όσον αφορά το φτερό ναι μεν δείχνει ίδιο το μαμά του Ζ με του 636 03-04... άλλα δεν είναι... είναι πιο στενό του Ζ... και για να μπεί βρίσκει στις βάσεις που πιάνει στο ανάποδο...

Εεπίσης θα χρειαστούμε κάποιους αποστάτες για τις δαγκάνες... Ανάλυση παρακάτω...

 

Εικόνα

 

 

2. ZX6R 05 - 06 - Αρνητικά: Διαφορετικό φτερό απο ότι το δικό μας. Κατα τα άλλα έχουν τις ίδιες δαγκάνες TOKIKO (ακτινικές 4 εμβόλων) με το 03-04. Χρώμα Σκούρο Χρυσό.

 

Εικόνα

 

 

3. ZX6R 2006 LE - Κυκλοφόρησε Αμερική. Ίδιο με το 05-06 σε όλα εκτός του ότι το χρώμα είναι ασημί, οι δαγκάνες ασημί κ οι ρυθμιστές κόκκινοι. Φτερό ίδιο με το 05-06.

 

Εικόνα

 

 

4. ΖX6R 07 - Κατά την γνώμη μου η καλύτερη επιλογή... Ανανεωμένο με σύστημα όπου το κάτω μέρος του ελατηρίου είναι σε "μπάνιο" λαδιού όπου μειώνει θεωρητικά το άφρισμα κ λειτουργεί καλυτερα. Δαγκάνες 4 έμβολες ακτινικές της Nissin. Χρώμα Ασημί όπως κ το απο πάνω, μόνο που οι δαγκάνες είναι μάυρες. Φτερό παίρνει το ίδιο με τα μοντέλα 05-06.

 

Εικόνα

 

 

5. ZX10R 04 - Πανέμορφη μαύρη ανοδίωση στη μπουκάλα. Χρώμα Σκούρο Χρυσό. Δαγκάνες ίδιες με τα μοντέλα ΖΧ6R 03 έως 06 (ΤΟΚΙΚΟ). Αρνητικό: Το καλάμι είναι μεγαλήτερης διαμέτρου απο οτι του Ζ1000 κ θα πρέπει να βρούμε/φτιάξουμε custom made σταυρό...

 

Εικόνα

 

 

Αξονα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε απο οποιοδήποτε ZX6R απο 03 κ μετά.

 

Κόστος για Ανεστραμμένο - Δαγκάνες - Αξονα?

 

1. Μεταχειρισμένα απο ebay αξίζει να δώσετε μέχρι 350€ τελική τιμή. Επίσης επειδή συνήθως πουλάνε μαζι με τα καλάμια κ τον σταυρό είναι προτιμότερο να του πείτε να τον κρατήσει αυτός κ να σας κόψει κάτι καθώς και θα σας μείνει (αν βέβαια δεν τον χρησιμοποιήσετε) αλλά κ είναι βαρύς κ ογκόδης οπότε στέλνει ψηλά τα μεταφορικά..

 

2. Καινούργια.. ? Πλακίτσα......

 

Φτερό

 

1. Καινουργιο θα κάνει γύρω στα 100€ (το μεσαίο γυαλιστερό κομμάτι) + 40€ τα πλαινά.

 

2. Μεταχειρισμένο θα σας έρθει φτηνά αλλα ρισκάρετε το πιθανό βάψιμο που θα μπορεί να σας φέρει δίπλα στην τιμή του καινούργιου (αν το βρείτε κομπλέ με 60€ τελική τιμή πάρτε το!)

 

Τα πλαινά καπάκια του φτερού του ΖΧ6R έχουν Part numbers: 1409101046Z - 1409101036Z και κοστίζουν 40€.

 

Τι άλλα μας χρειάζονται...

 

1. Αν χρησιμοποιούμε σταυρό απο Ζ1000 τότε θέλουμε το λαμάκι στήριξης της βάσης της μάσκας...

 

Έχει κωδικό 110530146 και κοστίζει 8€.

Θέλει λίγο στράβωμα κ δυο αποστάτες μερικών χιλιοστών κυλινδρικού σχήματος (ή διαφορετικά βάζετε δυο παξιμάδια κ τελειώσατε) για να φέρει την μάσκα στο σωστο ύψος.

 

2. Επίσης για να κρατήσουμε την δική μας ζάντα πρέπει να αλλάξουμε ρουλεμάν κ να φτιάξουμε αποστάτες στον τόρνο καθώς το Ζ750 έχει άξονα διαμέτρου 20mm ενώ τα ZX έχουν 25.

 

Οπότε θα χρειαστούμε 2 ρουλεμάν (πχ. της SKF) με κωδικό 61905-2RS1 και κοστίζουν 38€. Σημείωση, τα ρουλεμάν αυτά έχουν εσωτερική διάμετρο 25, εξωτερική 42 και πάχος 9. Θα θέλαμε να έχουν πάχος 12 αλλα δυστυχώς δεν υπάρχει τέτοιο ρουλεμάν στο εμπόριο.

 

edit: Παρουσιάστηκε πρόβλημα όσον αφορά τα συγκεκριμένα ρουλεμάν στο δικό μου USD.

 

Το πρόβλημα μάλλον έχει να κάνει με τα φορτία που αντέχουν τα ρουλεμάν. Τα ρουλεμάν πάχους 9mm δεν άντεξαν το φορτίου του Ζ με αποτέλεσμα πριν τα 500km να την "παίξει" ήδη το δεξί.

 

Ετσι έψαξα και βρήκα το εξής:

 

tyco από το Riderforums.com έγραψε:

LOAD RATINGS ARE AS FOLLOWS;

 

20x42x12mm = 6004, DYNAMIC 9750N, STATIC 5050N (stock bearing) του Ζ750

25x42x9mm = 61905, DYNAMIC 7000N, STATIC 4550N (aftermarket) αυτά που έβαλα της SKF

 

 

Τέλος το ρουλεμάν του ΖΧ6 κ του Ζ1000 έχουν κωδικό 6005 και διαστάσεις 25x47x12

 

Οι πιθανές λύσεις είναι οι εξής:

 

- Είτε να βάλουμε δυο ρουλεμάν 61905 2RS1 σε κάθε πλευρά (δλδ σύνολο 4) έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε την ανοχή των φορτίων του Ζ.

 

- Είτε να φάμε την φωλιά της ζάντας κατα 5mm... Δλδ να την φέρουμε απο τα 42 στα 47 και να βάλουμε 6005 ρουλεμάν (όπως δλδ αυτα που φοράει το ΖΧ κ το Ζ1000). Μάλλον υπάρχει περιθώριο να γίνει κάτι τέτοιο αφου έχει γίνει σε μηχανή συνforumήτη.

 

Προτείνω να μην κάνουμε μη αναστρέψιμες ενέργειες... Δλδ ίσως είναι προτιμότερο να πληρώσουμε κατι παραπάνω κ να βάλουμε 4 ρουλεμάν...

 

3. Αποστάτες για την ρόδα μας. Πρέπει να τους φτιάξει ο μηχανικός. Οπότε είναι προτιμότερο να μετρήσει ο ίδιος για να είναι σίγουρος... Πάντως στο δικό μου έχουν τις παρακάτω διαστάσεις κ σχήμα...

 


 

 

Οι δυο πλαινοί είναι αλουμίνιο ενώ ο μεσαίος σιδερένιος (έτσι είναι κ στο Ζ750).

 

4. (optional) Δυο τσιμούχες για την μπροστινή ρόδα με μέγεθος 32-42-7. Κοστίζουν λιγότερο απο 4€ και τις βρίσκετε εύκολα σε μαγαζί με εργαλεία ή ανταλακτικά αυτοκινήτων κτλ κτλ.

 

edit: Αν έχετε βάλει 2 ρουλεμάν SKF 9mm απο κάθε πλευρά (δλδ σύνολο 4 ρουλεμαν), τότε δεν υπάρχει χόρος για την τσιμούχα αυτή. Παρόλα αυτά δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας καθώς τα ρουλεμαν με τον κωδικό 2RS1 στο τέλος είναι αυτολίπαντα (δλδ έχουν στο πλαι καπάκια κ μεσα εχουν γράσο)..

 

5. Σωληνάκια για τα μπροστινά φρένα... Οπότε μάλλον υψηλής... Δεν βρήκα ανάλογου μήκους στο εμπόριο κ οπότε τα έκανα χειροποίητα... Κόστος 80€. Διαστάσεις δυστυχώς δεν συγκράτησα...

 

6. Όσοι παρουν μπροστινο απο 636 2003-2004 ΜΟΝΟ θελουν και 4 αποστατες-ροδελες 10mm για τις δαγκανες + 4 ασορτι αλενοβιδες μεγαλυτερες κατα 10mm (δηλ 70mm αντι για 60mm) οι βιδες ειναι Μ10 Χ 1.25 pitch

και αυτο γιατι το συγκεκριμενο ninja εχει δισκους 280mm και οχι 300mm οπως τα Ζ750-1000 και τα 636 >2005.

 

 

 

 

(η φωτο δεν ειναι απο Ζ αλλα την εβαλα να καταλαβετε τι λεω)

 

 

 

Some more staff

 

1. Για να έρθει στα ίσια της η μηχανή απο άποψη ύψους θα πρέπει τα καλάμια να προεξέχουν απο την τιμονόπλακα γύρω στα 30mm... Οριακά για μερικά μόνον χιλιοστά δεν βρίσκουν στο τιμόνι οι ρυθμιστές της προφόρτισης του ελατηρίου...

 

2. Μπορείτε να κρατήσετε την εργοστασιακή τρόμπα του φρένου αν κ μη ακτινική... Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Τώρα αν θέλετε άλλη στο ebay βρίσκετε με 50-60€ σε καλή κατάσταση.

 

3. Αφού προμηθευτείτε όλα τα παραπάνω τα πάτε στο συνεργείο σας... Δίνεται του μάστορα κάποιες οδηγίες που πολύ πιθανόν να μην τις ξέρει αν δεν έχει ξανακάνει τέτοια μετατροπή και... περιμένετε.

 

Προφανώς κ είναι δουλειά μηχανικού...

 

Δεν υπάρχει κάτι άλλο που θα πρέπει να προβληματίσει τον μηχανικό ή εσάς... Αυτά είναι όλα που οφείλετε να ξέρετε...

 

Σαν υλοποίηση η δική μου πρόταση είναι:

- Σταυρός τιμονόπλακα απο Ζ1000 (μην ρισκάρετε σταυρό απο ΖΧ)

- Καλάμια απο ΖΧ6R 2007 (για τις Nissin και μόνο)

 

Μια συνολική τελική τιμή για τα απαραίτητα και μόνο (δηλαδη: Σταυρός, τιμονόπλακα Ζ1000 - Καλάμια USD, δαγκάνες, άξονας, φτερό - Σωληνάκια υψηλής - Λαμάκι, αποστάτες, ρουλεμάν - Εργασία) είναι 800-850€.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Post by: Kartsonis