Αμορτισέρ 636 σε Ζ750 '04-'06
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   

Μιλάμε για Ζ750 έως '06 (αν κ πιθανότατα να ισχύουν ακριβώς τα ίδια και για >'06) 

 

Απο 636 μπαίνουν απο '03 κ μετά δοκιμασμένα... Παλαιότερων μοντέλων δεν γνωρίζω κ δε χρειάζεται κ να μάθουμε.  

Γιατι να πάρεις όμως απο < '03 κ όχι απο '06 πχ., που είναι πιο φρέσκο κ πιθανότατα καλύτερο ( βελτιωμένο ). 

 

Ούτως ή αλλος τα λεφτά είναι λίγα ( απο ebay μέχρι 150 ευρώ σε κατάσταση καινούργιου ). 

Δεν έχω ακούσει κανένα να αλλάζει κ το μοχλικό. 

 

 

 

Πρόβλημα μπορεί να θεωρηθεί σε αναβάτη κατηγορίας φτερού το ότι το ελατήριο του αμορτισέρ είναι σκληρό με αποτέλεσμα αν ο αναβάτης δεν είναι μιας Α μάζας να μην μπορεί να ρυθμίσει σωστό SAG ακόμα κ με εντελώς χαλαρό το ελατήριο. Όταν λέμε κατηγορίας φτερού εννοώ αναβάτης << 75 κιλώ. Βέβαια έχει να κάνει κ η θέση οδήγησης... 

 

Παραθέτω το δικό μου παράδειγμα για να γίνει κατανοητό: 

Αμορτισέρ απο ΖΧ 636 '05-'06 

 

 

 

Αναβάτης ( εγώ ) 80 κιλά + 5 ( εξοπλισμός/κράνος κτλ ) με θέση οδήγησης να κάνεις seχ στο τεπόζιτο ( κολλητά ) και ρυθμίσα σωστό SAG με το ρυθμιστή της προφόρτισης εντελώς χαλαρό ( μένανε ακόμα δυο - τρεις σπείρες ). 

 

Το αμορτισέρ είναι πλήρης ρυθμιζόμενο ( προφόρτιση ελατηρίου, απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς ) και για τα λεφτά του είναι best value. Η ρύθμιση του πρέπει βέβαια να γίνει σωστά κ δυστυχώς είναι πολύ πιθανόν να την αναλάβει ο ίδιος ο οδηγός διαβάζοντας: 

 

 http://www.gostar-racing.com/club/motorcycle_suspension_set-up.htm 

 http://www.sportrider.com/tech/suspension/ 

 http://www.roadracers.co.uk/suspension.htm 

 

Ειδικά για επαρχία που δεν υπάρχουν μαγαζιά βελτίωσης στησίματος μηχανών όπως τα παληκάρια στο K-shock η μελέτη είναι μονόδρομος για να γίνει πραγματικά καλή δουλειά.

Δεν αδικώ όμως τους μηχανικούς, είναι δύσκολο να ρυθμίσουν σωστά με το να τους λές εσύ εντυπώσεις ( όχι μου κάνει τραμπάλα, όχι μου κυματίζει, όχι είναι κούτσουρο κτλ). 

 

Οι μόντες που χρειάζεται για να μπεί το αμορτισέρ που το 90% των συνφορουμητών έχει βάλει ( από '04-'05-'06 δλδ ) είναι εσωτερικό φάγωμα του κάτω U κατα 1.5 - 2mm και προαιρετικά μετακίνηση του ανορθωτή κατά 1 cm προς τα πάνω έτσι ώστε να μην βρίσκει το φυσίγγιο του αμορτισέρ στη φύσα του ανορθωτή κ την ζορίζει. 

 

Edit: Ρύθμιση σωστού SAG με το αμορτισέρ του 636: 

Η συνολική διαδρομή στο Ζ750 με το μαμα μοχλικό κ το αμορτισέρ του 636 είναι 137mm. Οπότε το συνολικό SAG θα πρέπει να είναι το 1/3 του 137, κ το στατικό το 1/9 του 137. 

 

Ο τρόπος ρύθμισης του SAG βρίσκεται εδώ : 

 http://www.sportrider.com/tech/146_0006_sag/ 

 

 

Εντυπώσεις: σε συνδιασμό με διαφορετικά λάστιχα απο τα μαμα bridgestone αλλά κ ελατήρια λαδάκια στο απλό συμβατικό πηρούνι του μαμα επέρχεται η μεταμόρφωση της μηχανής που σου παρέχει την απαιτούμενη εμπιστοσύνη για να πιέσεις κ να ευχαριστηθείς τη μηχανή σου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Post by: Kartsonis