Καθαρισμός Αντλίας Βενζίνης
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   

Πως καθαριζουμε την αντλια βενζινης!

 

Βγαζουμε την πισω σελα... 




Λυνουμε αυτες τις 2 βιδες για να βγει το πλαστικο... 





Βγαζουμε αυτη τη βιδα για να βγει η σελα... 









Αφαιρουμε αυτα τα πλαστικα βγαζωντας αυτη τη βιδα... 





Βγαζουμε το σταμπιλιζατερ. Για αρχη βγαζουμε τις 3 βιδες στη φωτο... 






.. μετα βγαζουμε αυτη τη βιδα. Προσοχη οπως το σηκωνουμε μη μας πεσει ο αποστατης και χαθει... 






Βγαζουμε αυτο το σιδερο αφαιρωντας τις 2 βιδες... 






Προσοχη για ολες τις βιδες χρησημοποιουμε Ρ-Ο-Π-Ο-Κ-Λ-Ε-Ι-Δ-Ο- 
rolling 
Τωρα το τεποζιτο μας ειναι ελευθερο για να σηκωθει βαζωντας κατι σταθερο απο κατω να το κραταει! 





Ηρθε η ωρα να αποσυνδεσουμε α) τα ηλεκτρικα μερη β) το σωλινακι παροχης βενζινης! ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΚΑΛΑ ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΣΠΙΘΕΣ ΤΣΙΓΑΡΑ ΚΛΠ!! 

Στη φωτο βλεπουμε το ηλεκτρικο βισματακι... 










Για να αφαιρεθει το σωληνακι της βενζινης παταμε τα δυο κοκκινα προς τα μεσα καλα μεχρι να βγουν και μετα τραβαμε το σωληνακι για να αφαιρεθει... 





Σειρα εχει αυτη η βιδα και το τεποζιτο ειναι ετοιμο να αφαιρεθει... 





Εδω μια παρενθεση: στη φωτο μπορουμε να βγαλουμε αυτες τις βιδες με ενα σταυροκατσαβιδο και να αφαιρεσουμε το φιλτρο αερος, να το καθαρισουμε με σαπουνι και ζεστο νερο αν ειναι aftermarket, η να βαλουμε ενα καινουριο μαμα! 






Συνεχιζουμε στο θεμα μας! 
Αφαιρεσαμε το τεποζιτο και το ακουμπαμε κατα αυτον τον τροπο σε μαλακη μοκετα για να μην πληγωσουμε το χρωμα και ΠΡΟΣΟΧΗ: πρεπει να εχει πολυ λιγη βενζινη μεσα (2-3 λιτρα) μην το κανετε με γεματο τεποζιτο θα γινουν υπερχυλισεις... 






Αφαιρουμε ολες τις βιδες της αντλιας με ενα 10ρακι... 





Αφαιρουμε την αντλια και μετα σκεπαζουμε με ενα πανι την τρυπα του τεποζιτου ΚΑΛΑ! 
ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΛΑ ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟ ΧΩΡΟ (ΑΝ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣΤΟΥΡΩΣΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ 
rolling )










Τωρα αρχιζουμε να λυνουμε την αντλια που ειναι γεματη στη βενζινη και θα μας ζαλισει καπως... Προσοχη: καθως λυνουμε θυμωμαστε ΚΑΛΑ τι βγαζουμε γιατι δεν χωραει λαθος εδω!!! 
Ξεκιναμε βγαζωντας αυτη τη βιδα που αποσυνδεει αρχικα τον αισθητηρα ποσοτητας καυσιμου... 









Αφαιρουμε τα ηλεκτρικα καλωδια της αντλιας. Ππροσοχη: σημαδευουμε γιατι δεν γραφουν πολικοτητα! 






Αφαιρουμε αυτη τη βιδουλα που απλα κραταει τα 2 σωματα! 




Ειμαστε ετοιμοι να τραβηξουμε με λιγη δυναμη το μεταλλικο μερος με το πλαστικο για να αποδεσμευτει το φιλτρο, (και οπως βλεπετε και στο δαχτυλο μου) χωματα, βρωμιες και σκουριες ενα πραμα 






Ξεκουμπωνουμε το φιλτρακι και παμε κατευθειαν για πλυσιμο με ζεστο νερο και TIDE... 





Πιο καθαρο δε γινεται και να θελετε! 









Εδω μεσα ειναι που φωλιαζει το φιλτρο βενζινης και ειναι μεσα στα χωματα και τη σκουρια !! Πλυσιμο γρηγορααααα... 





... και τελος! 
Τα βαζουμε ολα στη θεση τους! 
Το φιλτρο βενζινης αποτελειται απο ενα ειδικο υλικο με πολυ μικρους πορους που εχουν την ιδιοτητα να συγκρατουν τη βρωμια!

Μετα απο 20-30.000 χιλιομετρα εχει βουλωσει ενα μεγαλο μερος με αποτελεσμα να μην μπορει να στηλει η αντλια αρκετη βενζινη και να υπαρχει απωλεια δυναμης του κινητηρα.

Αν την ξεχασουμε πολυ οπως εγω (80.000) αρχιζει και μπερδευει χαμηλα!!! (και ειναι κριμα να μπερδευει χαμηλα Confused )

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤYΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!  
Cool

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Post by: diwattos