Συντήρηση Συστήματος Ψύξης
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   

Ας κανουμε λοιπον ενα service στο συστημα ψυξης και παραλληλα μερικους ελεγχους!

Βαζουμε τη μοτοσυκλετα μας σε ασφαλες σταθερο σημειο με 1η ταχυτητα και tie wraps στο φρενο.

 


 

Προσπαθουμε να αφαιρεσουμε τα πλαστικα της μοτοσυκλετας μας, κατα ομαδες, για να μην κανουμε 100ωρες, οπως εδω η καρινα που βγηκε σε 1 λεπτο αφαιροντας μονο 6 βιδες.

 


 

Αφου αφαιρεσουμε και τα μεσαια πλαστικα μπορουμε να αφαιρεσουμε το παραφλου του ψυγειου, αφαιροντας πρωτα το κατω σωληνακι και αδιαζωντας το παραφλου σε ενα μπουκαλι 4λιτρων.

 


 

Αν θελουμε, λαδωνουμε και τις βιδουλες για να τις προστατεψουμε απο την σιγουρη διαβρωση και την επομενη φορα που θα κανουμε σερβις θα βγαινουν πολυ ομορφα!

 


 

Μετα αφου αδειασει το παραφλου, μπορουμε να αφαιρεσουμε και τα υπολοιπα σωληνακια.

Ομως για να βγουνε, πρωτα τα γυρναμε και μετα τα βγαζουμε οπως δειχνει το βελακι!

Προσοχη μονο να θυμομαστε που μπαινει το καθενα ( μην παει το μυαλο σας στο πονηρο).

 


 

Κανουμε μια σταση για να ριξουμε μια ματια στις διαφορες βιδες μηπως βρουμε καμια λασκα...

 


 

Μετα μπορουμε να αφαιρεσουμε τις βιδες του ψυγειου (οπου σε εμενα ειναι 2 μαζι με ενα κουμπωμα).

Η μια ειναι αυτη στη φωτο και αφαιρειται με 1 8ρακι.

 


 

Η επομενη ειναι αυτη και αφαιρειτε με ενα 10ρακι

 


 

Τωρα βγηκε το ψυγειο μας...

 


 

Μετα παιρνουμε ενα λαμακι λεπτο απο φαλτσετα και ισιωνουμε τα χτυπημενα λαμακια...

 


 

Μετα παμε στην μπανιερα Laughing. Παιρνουμε το λαστιχο και ριχνουμε με πιεση νερο μεσα!

Προσοχη αν δεν καθαριστηκε ποτε εχει να βγαλει κιλα λασπης. Ριχνουμε νερο σε ολες τις κυψελες αλλα και απο πισω μετα!

Αν ριξουμε απο μπροστα θα καθαρισει μονο το μισο ψυγειο! Επισης ριχνουμε αφαλατικο στην εισοδο του ψυγειου για να φυγουν τα αλατα και ανακατευουμε...

Τελος ξεπλενουμε με ΑΦΘΟΝΟ ΝΕΡΟ.

 


 


 

Καποιες πετρες θα παραμεινουν σφηνωμενες μεσα που πρεπει να αφαιρεθουν με τη λεπτη φαλτσετα!

Στο τελος ελεγχουμε το ψυγειο στο φως και βλεπουμε κανονικα απεναντι!

Τελος με την καθαριοτητα.

 


 

Βαζουμε το ψυγειο, βαζουμε τα σωληνακια ολα και τα σφιγγουμε ΚΑΛΑ. Αν δουμε οτι το κατσαβιδι μας δεν μπορει να τα σφιξει καλα, τα σφιγγουμε με αυτο το εργαλειο!

 


 

Αν το ψυγειο μας δεν εχει τετειο προστατευτικο πλεγμα - να βαλετε, γιατι οι πετρες που πεταει η ροδα κυριολεκτικα καταστρεφουν το ψυγειο (και κοστιζει 500 καινουριο).

Επισης προσεχουμε μην χτυπησουμε κατα την εργασια μας το ψυγειο γιατι ειναι ευαισθητο.

 


 

Αφου βαλουμε ολα τα σωληνακια και ειμαστε σιγουροι οτι τα σφιξαμε ολα και τα βαλαμε σωστα, γεμιζουμε με παραφλου...

 


 

Μετα παμε σε ενα χωρο που να ειναι ευθεια και μονο!

 


 

Τοποθετουμε και τη μοτοσυκλετα μας στην ευθεια...

 


 

Βαζουμε μπροστα και αφηνουμε τη μοτοσυκλετα μας να δουλεψει στο ρελαντι για κανα 3λεπτο, με ανοιχτη την ταπα του ψυγειου για να γινει εξαερωση!

Ταυτοχρονα χτυπαμε ελαφρα με το χερι μας το ψυγειο, παντου, για να βοηθησουμε να φυγουν οι εγκλοβισμενες φυσαλιδες!

Κλεινουμε μοτερ / ψυγειο και παμε στον δεικτη για να συμπηρωσουμε παραφλου αν χρειαστει!

Ο δεικτης πρεπει να βρισκεται μεταξυ low και high.

 


 

Τωρα ηρθε η ωρα να βαλουμε τα πλαστικα! Νομιζω πως ολοι ξερουμε να βαζουμε τα πλαστικα, ας μην τα εξηγω γιατι βαρεθηκα! Laughing Laughing Laughing

Το service ειναι σχετικα ευκολο, γυρω στις 2ωρες υπολογιστε, και η μοτοσυκλετα μας θα λειτουργει σαν καινουρια!

Ειδικα στην αρχη, η θερμοκρασια δεν θα αναιβαινει με τιποτα! Καλο ειναι να γινεται το πολυ καθε 10.000χλμ. αυτο το service.

Η εξωτερικη πλυση με λαστιχο δεν μπορει να καθαρισει πανω απο το 20%.

Ειναι μια προχειρη λυση ομως για καποιον που εχει προβλημα και πρεπει να το λυσει αμεσα!

 

Καλη επιτυχια και παλι... Cool

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Post by: diwattos