Συντήρηση/Έλεγχος Πίσω Τροχού
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   

Tips για καθαρισμο και ελεγχο στον πισω τροχο...

 

Στηριζουμε ομορφα τη μοτοσυκλετα εχοντας βαλει ταχυτητα και βαζουμε κατι κατω απο το stand για να ειναι πιο ορθια

και να σηκωθει ευκολα με το 2πλο stand.

 


 

Μετα τοποθετουμε τους 2 πυρους...


 

... και σηκωνουμε.


 

Τα εργαλεια μας ειναι καλης ποιοτητας, και μονο, και επώνυμες μαρκες.


 

Επισης καλο ειναι να εχουμε αυτο το εργαλειο γιατι ειναι πανεξυπνο και μπορει και βγαζει σφηνομενες βιδες χωρις πασσο,

αφου 10πλασιαζει τη ροπη που μπορει να δωσει το χερι μας σε συνδιασμο με ταυτοχρονο σφηξιμο.


 


 


 

Αφαιρουμε αυτο το συρμα ασφαλειας με ενα μυτοτσιμπιδο...

 

Καθως αφαιρουμε τα εξαρτηματα προσεχουμε τη φορα τους (ροδελες κλπ)...


 

Για να βγει ο πυρος ευκολα, σηκωνουμε τη ροδα με το 1 χερι και με το αλλο σπρωχνουμε

(η αν ειναι καλα σφηνομενος απο τη βρωμα τον χτυπαμε με καποιο εργαλειο για να βγει) και ταυτοχρονα παιζουμε πανω-κατω τη ροδα.


 

Μετα πλαγιαζουμε τη ροδα για να βγει απο το ψαλιδι και αφαιρουμε τους αποστατες για να εχουμε ελευθερια κηνησεων.


 

Αφαιρουμε την αλυσιδα.


 

Τωρα μπορουμε να βγαλουμε τη βρωμιαρα ροδα...


 

Τα εξαρτηματα μας ειναι γεματα βρωμια, χωματα, ξεραμενα λαδια κλπ κλπ, με αποτελεσμα την γρηγορη καταστροφη των ρουλεμαν,

του θορυβου της ροδας και μιας μικρης αντιστασης...


 

Οποτε τα καθαριζουμε με πετρελαιο και τα ξεπλενουμε με νερακι...


 

Τα καθαρα πλεον εξαρτηματα τα λαδωνουμε με το ακριβο Motul 10-40, που ειναι και τιγκα στα προσθετα για καλυτερη ποιοτητα του service μας.


 

Εδω, αφου καθαρισουμε με πετρελαιο τις βρωμιες, ριχνουμε παλι λαδι... αρκετο για να δουλευουν ολα ρολοι ;)


 

Η ζαντα γινεται καινουρια με το πετρελαιο χωρις να καταστρεφεται.

Κοιταμε επισης τα ρουλεμαν της ροδας, βαζοντας τον πυρο μεσα και κουνοντας τον με δυναμη για να σιγουρευτουμε οτι δεν υπαρχει καθολου τζογος

(διαφορετικα πρεπει να αλαχτουνε τα ρουλεμαν).

Επισης αν παρατηρησουμε σκουρια μεσα απο τα ρουλεμαν, παλι πρεπει να τα αλλαξουμε!


 

Εννοειται οτι το ματι μας ειναι παρατηρητικο και αν δουμε καμια βιδα λασκα την σφιγγουμε (εχει συμβει).

Τελος με τους ελεγχους και τη συντηριση, τωρα αρχιζουμε το μαζεμα.

Τοποθετουμε εδω τη δαγκανα που ειναι συρταρωτη...


 

Αφου τα βαλουμε ολα πισω γυρναμε τη ροδα και βλεπουμε ποσο ηρεμα και γλυκα τσουλαει... Kiss

Μετα πρεπει να παρατηρησουμε τη λειτουργια της αλυσιδας, η οποια πρεπει οταν την γυρναμε να ειναι σε μια ευθεια (οπως το σχεδιαγραμμα)

και οχι να παιζει πανω-κατω.

Διαφορετικα παμε για καινουρια αλυσιδογραναζα! Εννοειται οτι την λαδωνουμε αφου κανουμε service με το motul! Όχι με χαζα σπρει.


 

Αφου τα βαλουμε ολα στη θεση τους ελεγχουμε τη ροδα απο τους αποστατες, αν βρισκονται στο ιδιο σημειο απο τις γραμμουλες.


 

Ελενχουμε τα μπαλατζα της αλυσιδας με το δακτυλο (πρεπει να ειναι στους 2 ποντους περιπου)....


 

Σφιγγουμε τον κεντρικο αξονα, βαζουμε το συρματακι ασφαλειας και τελος σφιγγουμε μιση στροφη τις βιδες απο τους αποστατες,

για να μη μας χαλαρωσουν στη διαδρομη!


 

Την κατεβαζουμε και καθαριζουμε με νερο και σαπουνι τη ζαντα για να φυγουν τα πετρελαια.

Επισης για 2-3 χιλιομετρα παμε λιγο προσεκτικα και λιγο σιγα μεχρι να φυγουν πανω απο τη ζαντα νερα/πετρελαια και να καθαρισει και το λαστιχο.

Ευχομαι καλη επιτυχια σε οσους το δοκιμασουν. Η διαδικασια ειναι απλη, μου πηρε 40 λεπτα για να το κανω αυτο και αξιζει πραγματικα!

Βεβαια για καποιον που το κανει 1η φορα θα παρει περισσοτερη ωρα... και μοτοσυκλετα με μοτοσυκλετα διαφερει σε καποιες βιδες,

αλλα τα περισσοτερα ειναι παρομοια!

 

Καινουργιο το μωρο!!!!!!!!!!


 

Επισης μας δινεται η δυνατοτητα να καθαρισουμε αυτην την περιοχη απο τα γρασσα, με λιγο πετρελαιο...


 

Αν κλεισουν τα τακακια και δεν μπορουμε να βαλουμε τη δαγκανα μεσα στο δισκο, την ανοιγουμε με ενα ισιο κατσαβιδι καλα, και μπαινει τζαμι!

Απλα στο τελος του μονταρισματος δεν θα εχουμε φρενα Laughing! (Για 5-6 συμπλέξεις/αποσυμπλεξεις ομως μονο ευτυχως Laughing)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Posted by: diwattos