PC III USB / T.R.E. / Block Off Plates ZX10R ('04-'05)
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   

Πώς εγκαθιστούμε PC III USB λοιπόν? 

 

Με αφορμη την αγορα της εν λογω συσκευης, ειπα να βγαλω και μερικες φωτος με οδηγιες, μηπως καποια στιγμη καποιος αποφασισει να το βαλει μονος του (το οποιο ειναι αρκετα ευκολο για καποιον με βασικες γνωσεις μηχανολογιας).

Ο οδηγος αναφερεται σε 2004-2005 μοντελα μονο.

 

Συνολικος χρονος εγκαταστασης: 1 ωρα

 

Απαιτουμενα εργαλεια:

 

1. 10αρι γερμανοπολυγωνο

2. 10αρι Τ

3. Σειρα με alens

4. Κατσαβιδι σταυρωτο

5. Καστανια με 36αρι καρυδακι

6. 1 φιλος για χρεη βοηθου

7. Φραπες  

 

 

Ξεκιναμε λοιπον...

 

Αφαιρουμε τη σελα του συνοδηγου και με το alen (δε θυμαμαι νουμερο τωρα) ξεβιδωνουμε το πλαστικο στην φωτο:

 

 

Στην συνεχεια φευγει η σελα με το 10 Τ:

 

 

Αφαιρουμε τα πλαϊνα καπακια με το ιδιο alen που βγαλαμε και το πλαστικο πανω απο την σελα, με προσοχη μην σπασει το πολυ ευαισθητο κλιπακι απο μεσα που τα κραταει:

 

 

Αφαιρουμε με το 10Τ την 10αρα βιδα που κραταει την κατω βαση του τεποζιτου και με το 36αρι alen ξεβιδωνουμε το μεγαλο παξιμαδι στην τιμονοπλακα (αν υπαρχει σταμπιλιζατερ πρεπει να φυγει αυτο πρωτα):

 

 

Στην συνεχεια αφαιρουμε την φυσα της τρομπας και το σωληνακι της βενζινης και παιρνουμε το τεποζιτο και το βαζουμε καπου προσεκτικα.

 

Λογω απορροφησης στο εργο, ξεχασα να βγαλω φωτο του πως βγαινει το φιλτροκουτι. Οποτε αναλυω εξονυχιστικα:

- Καταρχην βγαζουμε κατω δεξια τον αισθητηρα οξυγονου και τον αφηνουμε να κρεμεται εκει γυρω προσεκτικα.

- Αφαιρουμε τα σωληνακια αναθυμιασεων κατω απο το φιλτροκουτι. Ενα μεγαλο μαυρο και ενα μικρο διαφανο.

- Ξεβιδωνουμε με το σταυρωτο τις 6 βιδες για να ανοιξει το καπακι απο το φιλτροκουτι.

- Οταν ανοιχτει, αφαιρουμε το φιλτρο αερα (οτι και να ειναι, ελευθερο η μη, ευκαιρια να καθαριστει) και ξεβιδωνουμε τις 5 αλλενοβιδες που ειναι εσωτερικα του κουτιου.

- Αφου γινει και αυτο ξεπρεσαρουμε τις μπουκες του ramair και επειτα, με την φορα του ρολογιου και με λιγο δυναμη, γυρναμε το φιλτροκουτι και το αφαιρουμε.

 

 

Τωρα βλεπετε αυτο εδω:

 

 

 

Επειτα, τοποθετουμε στην συσκευη, τα σκριτς-σκρατς αυτοκολλητα που ειναι μεσα στο πακετο και τοποθετουμε το Power Commander στον χωρο που υπαρχει, ισα ισα κατω απο την σελα.

Την κουλουρα με τα καλωδια του (οπως κοιταμε την μηχανη απο την ουρα προς το μουτρο), τα βαζουμε αριστερα και τα περναμε ομορφα και εργονομικα κατω απο fairing/λαμες, και αυτο γιατι η συσκευη απαιτει ρευμα απο τον αρνητικο πολο της μπαταριας (που βρισκεται στην αριστερη μερια).

 

 

Στην συνεχεια, πανω αριστερα εντοπιζουμε την ασπρη φισα (αρνητικη-θετικη) οπου ειναι ενωμενη και την ανοιγουμε. Στην θεση της τοποθετουμε τις αντιστοιχες ασπρες απο την καλωδιωση του PC III. H θετικη στην αρνητικη και vice versa.

 

 

 

Αφου τις κουμπωσουμε, παμε στην απεναντι κατω μερια και τραβαμε εξω την καφε φυσα. Βαζουμε τις φυσες της καλωδιωσης της συσκευης με τον ιδιο τροπο που το καναμε και στην αλλη.

 

 

Επαναλαμβανω οτι η καλωδιωση πρεπει αφου τοποθετηθει, να κατανεμηθει σωστα τριγυρω στον χωρο χωρις να "πατιούνται" τα καλωδια και να μπορει να κατσει το φιλτροκουτι σωστα.

Τελος, ξεβιδωνουμε, με το 10 γερμανοπολυγωνο, τον αρνητικο πολο της μπαταριας και βαζουμε τον δεκτη παροχης ρευματος της συσκευης. Ξαναβιδωνουμε.

 

 

 

 

Η τοποθετηση εχει ολοκληρωθει, μενει μονο να κλεισουμε την μηχανη σωστα οπως την ανοιξαμε, χωρις βιασυνες και με προσοχη.

 

Επειτα, διαλεγουμε αν θελουμε να αλλαξουμε τον τροπο που αποδιδεται η δυναμη στο υπαρχων map της συσκευης, μεσω των πληκτρων στο πανελ της.

Οδηγιες περιεχονται στο manual.

 

Ελπιζω να καταλαβατε πως δεν ειναι κατι το ιδιαιτερα δυσκολο, κεφι να υπαρχει και αγαπη.

Να συμπληρωσω δε, πως και σε αλλα μηχανακια ανεξαρτητου εταιριας και κυβικων που εχω δει να εγκαθιστανται, ειναι σχεδον η ίδια διαδικασία.

 

 

 

 

BONUS MATERIAL:

 

1) Εγκατάσταση T.R.E.

 

Σκοπος του TRE:

 

Να ''ξεκλειδωσει'' τις πρωτες 4 σχεσεις ωστε η μηχανη να μην κανει κοιλια στις χαμηλες και να ροπιαζει καλυτερα, να φορτωνει οπως η 5η και η 6η.

Αυτο γινεται βραχυκυκλωνοντας τον αισθητηρα σχεσεων και δινοντας (ας το πουμε) ''αβανς'' στις 2ες πεταλουδες.

 

Με την μηχανη ανοιγμενη και το φιλτροκουτι αφαιρεμενο, εντοπιζουμε μια μικρη πρασινη φυσα καταχωνιασμενη κατω αριστερα απο το φιλτροκουτι.

Eιναι ο σενσορας θεσεως ταχυτητων. Τον ανοιγουμε και αφαιρουμε με ενα λεπτο τσιμπιδακι τα αρσενικα pins απο την φυσα.

Συνδεουμε τα pins που βγαλαμε στην φυσα T.R.E. που αγορασαμε. Ξανασυνδεουμε την πρασινη φυσα και τακτοποιουμε το T.R.E. ομορφα κατω απο το φιλτροκουτι.

 

 

Εντοπιζουμε τον sub throttle sensor, που βρισκετε μπροστα απο την δεξια μερια του φιλτροκουτιου.

 

 

Με το παρεχομενο torx εργαλειο, ξεβιδωνουμε τις 2 torx βιδες και γυρναμε τερμα προς τα ΜΠΡΟΣΤΑ της μηχανης τον μηχανισμο.

Αν το κανουμε αντιθετα, δε θα δουμε ποτε διαφορα στις χαμηλες σχεσεις. Ξαναβιδωνουμε τις torx βιδες.

Θα παρατηρησουμε πως οι 2ες πεταλουδες ειναι πλεον λιγακι ανοικτες λογω της περιστροφης που τους δωσαμε.

Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν η μηχανη ειναι τελειως κρυα, μεχρι να φτασει τους 40 βαθμους, ρελαντι εως τις 2500 RPM.

Ειναι πολυ καλο, για τα λιγα λεφτα που κοστιζει, και το προτεινω ανεπιφυλακτα οπως μου το προτεινανε και εμενα (thnx ghoul, e*11)

 

Εδω παραθετω το TRE του Ιβαν (εμπνευστης του)

http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm

 

 

2) BLOCKED OFF PLATES

 

Eιναι το γνωστο float bawl mod, που γινοταν στα ΖΧ της δεκαετιας του '90.

 

Σκοπος?

Οι αμερικανοι υποστηριζουν πως στο δυναμομετρο εδωσε +1-2 αλογα και πως σταματαει το σκασιμο της εξατμισης στο κλεισιμο του γκαζιου. Επισης ελευθερωνεται χωρος άρα και ενα υποτιθεμενο μικρο ελαφρωμα.

 

Προσωπικη αποψη απο το αποτελεσμα?

Ναι, επιτελους σταματησαν τα σκασιματα (πριν βαλω power commander), εγινε χωρος στο καπακι της κεφαλης για καλυτερη εργασια στην συντηρηση και ειδα ελαχιστα καλυτερη αποκριση και λιγο καλυτερες υψηλες.

 

- Τι Χρειαζεσαι: (Ο φθηνος και ο ακριβος τροπος)

 

- Ακριβος----> http://www.ivansperformanceproducts.com/other.htm#airinduction

- Φθηνος-----> 6 cm λαστιχο ποτισματος της μαμας σου

 

 

How to:

 

Εχουμε αφαιρεσει και παλι φιλτροκουτι. Eντοπιζουμε στο καπακι της κεφαλης εναν λαστιχενιο αισθητηρα (ειναι σαν σταυρος) με μια φυσα επανω του και μια ακρη του συνδεεται στο φιλτροκουτι.

Τον αφαιρουμε απο τα καπακια της κεφαλης, και καλυπτουμε την φυσα με μονωτικη και το κατω μερος του φιλτροκουτιου με μια ταπα.

Στον ακριβο τροπο που επελεξα εγω (20Ευρώ) με πολυ υπομονη και κουραγιο ξεβιδωνουμε τα πλακακια με νανο σταυρωτο. Στην θεση τους βιδωνουμε του Ιβαν και ειμαστε ετοιμοι.

 

 

Στον φθηνο τροπο (αυτον ειχα κανει στην αρχη) βαζουμε το λαστιχο του ποτισματος για να γεφυρωσουμε τις τρυπες απο τα ανοιχτα καπακια. Και ειμαστε ετοιμοι!

 

 

 

 

Ελπιζω να βοηθησα λιγακι!

Ομολογω οτι πιο πολυ κουραστηκα να φτιαξω το ποστ παρα την μηχανη!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Post by: kawaboy