ZZR1400 - DIY Periodical Cleaning
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   

Όπως και στις προηγούμενες μου μοτοσικλέτες, μία φορά το χρόνο ακολουθώ την στάνταρ (πλέον) διαδικασία:

 

1. Γενικό πλύσιμο σε πλυντήριο από γνώστη

2. Λύσιμο εντελώς όλων των πλαστικών και τοποθέτησή τους πάνω σε μαλακή βελέντζα-χαλί για προστασία

3. Έλεγχος όλων για μικροτραύματα-γρατσουνιές

4. Πλύσιμο εκ νέου αλλά κυρίως σε μοτέρ (αφού πρώτα ελέγξω για διαρροές κλπ)

5. Ψεκασμός σε όλα τα φις με αντιυγρασιακό (λέγε με WD40)

6. Πλύσιμο εκ νέου όλων των πλαστικών (μέσα και έξω), καθάρισμα σε περιοχές που υπάρχει ποσότητα κολλημένου λαδιού από την αλυσίδα

7. Γυάλισμα με γυαλιστική κρέμα (απαλή, όχι σκληρή) και σκούπισμα (πάντα με το χέρι), τοποθέτηση κάθε πλαστικού τμήματος

μέσα σε σακούλες σκουπιδιών μέχρι να επανατοποθετηθούν στη μοτοσικλέτα

8. Τοποθέτηση όλων στη μοτοσικλέτα αφού ψεκαστούν όλες οι βίδες με WD40

 

 

Όλη η διαδικασία διαρκεί περίπου μια εβδομάδα (λόγω δουλειάς τις καθημερινές μπορώ να ασχοληθώ με το «θέμα» το πολύ ένα 2ωρο

(ευτυχώς ανεξάρτητα των καιρικών συνθηκών, βροχή ή αέρα ή νύχτα κλπ, διότι όλα γίνονται στο κλειστό γκαράζ!!!



Φέτος η διαδικασία έγινε στην ZZR 1400, που στις 25/10 κλείνει τον 1ο χρόνο στους δρόμους.


Την Παρασκευή 10/10 την έπλυνα, την κυκλοφόρησα Παρασκευή και Σάββατο (χωρίς να λερωθεί αφού ο καιρός ήταν άριστος) και

την Κυριακή (εχθές, 12/10) ξεκίνησα την διαδικασία.

Εχθές το λύσιμο και η φύλαξη (χωρίς να πλυθούν) των πλαστικών κράτησε ένα 5ωρο.

Σήμερα, 13/10, έπλυνα στο πλυντήριο, το μοτέρ (και γενικά πάλι τη μοτοσικλέτα, χωρίς τα πλαστικά.


Θα ανεβάσω λοιπόν φωτογραφίες από όλη τη διαδικασία.

Και με οδηγίες σε κάθε βήμα, κυρίως εκεί που μπορεί κάποιος να βρει δυσκολίες.

Προσοχή, ακολουθεί.....φωτορομάτζο!!!  Laughing




Προσοχή: η ακόλουθη διαδικασία δεν πρέπει να γίνεται πολύ συχνά.

Μία φορά το χρόνο είναι υπεραρκετή και πέρα από την 1η φορά, οι χρόνοι θα είναι σχετικά μικροί (λόγω εμπειρίας κυρίως)


Το καλό είναι ότι σε αρκετές περιπτώσεις ανακαλύπτετε κάποιες μικροατέλειες/ βλάβες που μπορεί να σας προβλημάτιζαν κάποια στιγμή.

Το κακό, ιδιαίτερα αν χρησιμοποιούμε τη μοτοσικλέτα και τον χειμώνα συνεχώς (όπως και εγώ....), είναι ότι με μία βόλτα σε βροχή θα γίνει χάλια!!!


Αλλά όπως προείπα, το ζητούμενο είναι ο έλεγχος όλου του συνόλου και σαν κερασάκι στην τούρτα έχουμε και μια τέλεια πλυμένη μοτοσικλέτα!!!  Laughing

 


Για να μη με παρεξηγήσετε (σχόλιο τύπου: ψώνιο/ κατέβα απ' το καλάμι κλπ)

να αναφέρω ότι ο αγγλικός τίτλος μπήκε για να έχουμε περισσότερη κίνηση στο forum και από το εξωτερικό (σε αναζητήσεις google κλπ)

Γιατί ως γνωστόν, περισσότεροι επισκέπτες και κλικ, σημαίνει περισσότερες διαφημίσεις και χρήμα στο forum!!! Wink



 

Αυτά για τον τίτλο και προχωράω στην ουσία:


Όπως είπα και πιο πάνω, η μηχανή είναι πλυμένη πριν ξεκινήσει η διαδικασία.

Βοηθά ψυχολογικά, λερώνεσαι λιγότερο και το κυριότερο λιγότερη σκόνη-λάσπη σημαίνει ευκολότερο λύσιμο.

Χώρια που δεν λερώνεις και τον χώρο εργασίας με σκόνες και λάσπες....


 


Εγώ για τυπικούς λόγους καθάρισα (σκούπισμα) το γκαράζ για να είναι καθαρό.

Και άπλωσα ένα μεγάλο νάυλον στα πλακάκια και την βελέντζα πάνω του για να είναι έτοιμα όλα να δεχθούν στην αγκαλιά τους τα πλαστικά.


Το ZRX1200S υπάρχει για δύο λόγους:

Λόγω απουσίας του κολλητού μου στο εξωτερικό, θα είναι η μοτοσικλέτα μου για τις μέρες που η ZZR θα είναι ακίνητη.

Και θα κρατάει και συντροφιά στην 14άρα μου όσο θα την.... ταλαιπωρώ!!  Tongue out






 

Τα αυτοκίνητα έξω........Τώρα πρέπει η κουκλάρα να είναι μόνη της!! Tongue out




Τα υλικά «καλλωπισμού» της κυρίας


Έχουμε από αριστερά προς τα δεξιά:


Porzelack: γαλάκτωμα για ματ πλαστικά (πχ λασπωτήρας, πλαϊνά των οργάνων, λαστιχένια καλύμματα κάτω από τα φέρινγκ κλπ).

Τα σπρέυ για ταμπλό απαγορεύονται αφού ξεραίνουν τα πλαστικά και τα κάνουν γκρι....


Armor All: Ό,τι και το παραπάνω, αλλά με αντλία για να φθάνει το γαλάκτωμα και σε μέρη που το χέρι και το πανί δεν φθάνουν


Τα υπόλοιπα 3 είναι αντιυγρασιακά σπρέυ με βάση την σιλικόνη: βοηθούν και στο βίδωμα - ξεβίδωμα, ιδανικά για αφύγρανση σε φις


Το τελευταίο είναι γυαλιστική κρέμα της Nigrin. Μέσα στο καπάκι υπάρχει και το σφουγγαράκι για την επάλοιψη.




 

WorkShop Manual: σε κάθε «δύσκολη» ώρα χρήσιμο.

Βασικά είναι μεγάλο ψυχολογικό ατού αφού ξέρεις ότι έχεις κάποιον να σε βοηθήσει. Συνήθως δεν χρειάζεται, αλλά καλό είναι να υπάρχει.


Tips:

1. Βάλτε έναν συνδετήρα στο κατάλληλο κεφάλαιο. Δεν χρειάζεται να κάνουμε μαύρο ολόκληρο το βιβλίο αναζητώντας που είναι η κόπιτσα για την ουρά (πχ).

Προσέξτε τον...Είναι στην κάτω μεριά και περιμένει!  Laughing


2. Αν έχετε το manual σε pdf μην βγάλετε φωτοτυπίες. Όλο το manual θα σας κοστίσει 55+€  Surprised τη στιγμή που γύρω στα 60-65€ υπάρχει το επίσημο στην αντιπροσωπία.

Την έκανα την βλακεία... Μην την κάνετε και εσείς!

 


Υ.Γ.: Σε κόκκινο κύκλο, θα δείτε κάτι νάυλον φακελάκια της Kawasaki.

Είναι μερικές κόπιτσες, τα πλαστικά ελάσματα που δένουν σε κάποια σημεία δυο πλαστικές επιφάνειες. Αχρείαστα να είναι αλλά αν κάποια χαθεί ή σπάσει,

θα σας σπάσει και τα νεύρα και το μηχανάκι μπορεί να μην το δέσετε αν είναι πχ Κυριακή.

Έχουν κόστος 1€ έκαστη!



Εργαλεία


Πολλά και διάφορα. Καρυδάκια (απαραίτητα), γερμανοπολύγωνα, κατσαβίδια, πένσες και σαφέστατα άλλεν.

Συνήθως 8άκια, 10άκια, 12άρι και σε άλλεν 4άρι και 5άρι.

Κατσαβίδι σταυρωτό αλλά και κάποιο κοντό για να σας βοηθά στις κόπιτσες.


Θα χρειαστείτε κάποια στιγμή και κανένα zipάκι.

Και μια καλή μονωτική, μαύρη οπωσδήποτε (ας έχετε και καμια γκριζα καλού κακού)

Όχι...Σφυρί δεν χρειάζεστε!! Laughing



Αν θυμηθώ κάτι άλλο, αργότερα!!



 

Δύο ακόμη πραγματάκια που θα σας χειαστούν!!

Όχι.... Δεν θα σας χρειαστεί η ZRX....  Smile


Αλλά θα φανεί χρήσιμη η λάμπα φθορισμού (που είναι λεπτή και μπορεί να μπει ανάμεσα στα φέρινγκ για να δείτε κάτι.....)

αλλά και η κόλλα ταχεία πήξεως για να κολλήσετε κάτι.

Η τελευταία ας είναι αχρείαστη, αλλά καλό είναι να υπάρχει!




Το πρώτο που λύνουμε είναι το πλευρικό μαύρο ματ πλαστικό (με τις ραβδώσεις αλλά Ferrari TestaRossa)


Τρεις αλλενόβιδες 4άρες, μία εμπρός (εκεί που κάνει την κούρμπα εδώ είναι τέρμα δεξιά), μία πίσω (λίγο εμπρός από την σέλα) και προσοχή,

μία ακόμα είναι λίγο πιο πάνω από την πίσω (ξέχασα να τις κυκλώσω.....) και η οποία βιδώνει και το πλαστικό που βρίσκεται μπροστά από το ρεζερβουάρ.


Μετά τραβάμε προς τα έξω το πλαστικό.

Ανασηκώνουμε από την κάτω μεριά (για να ξεκουμπώσει από τα βυσματάκια του) και τραβάμε προς τα κάτω!!



Με κόκκινους κύκλους φαίνονται οι βίδες (άλλεν)

Με κόκκινα παραλ/μα οι θέσεις των βυσμάτων που απλά ξεκουμπώνουν με τράβηγμα!!





Σειρά έχει η καρίνα!!

Μην επιχειρήσετε τίποτε άλλο από τα παρακάτω γιατί θα σας σπάσουν τα νεύρα και το κυριότερο δεν θα καταφέρετε να την βγάλετε

γιατί πέρα από τις βίδες έχει άλλα δύο στηρίγματα σε κάθε μεριά!!

 

Το πρώτο που κάνουμε είναι να βγάλουμε (τραβηχτή προς τα πάνω) την κόπιτσα για να απελευθερωθεί το δεξί μέρος της καρίνας από το αριστερό!!




Αυτή είναι η κόπιτσα της καρίνας.

Θα την καθαρίσω και θα την ψεκάσω με WD40.

Αν δεν μου φανεί όπως την θέλω, θα αγοράσω καινούρια!! Smile

Λογικά κανα 3ευρω θα έχει (είναι πολύ μεγαλύτερη από τις άλλες κόπιτσες του ενός €)





Το δεξί (όπως το βλέπουμε αν καθόμαστε στην σέλα) πλαϊνό της καρίνας (όπως και το αριστερό) έχει 5 άλλεν βίδες.

3 4άρες (ψηλά, στην ένωση με το μεσαίο πλαϊνό φέρινγκ) και 2 5άρες χαμηλά.



Όταν τις ξεβιδώσετε, βγάλτε όλες τις άλλεν. Δεν πέφτει το πλαστικό! Surprised

Στηρίζεται με δύο πλαστικές κλάπες εσωτερικά που μου έβγαλαν το λαδάκι λίγο (δεν άνοιξα το manual Tongue out )


Η λύση? Απλή!

Δείτε την φωτό.

Αν ανοίξουμε το πλαϊνό, σαν φτερά, επελευθερώνεται η κλάπα και το πλαστικό είναι στα χέρια μας  Laughing




Το χαλάκι πόρτας έχει μπει για λόγους ασφαλείας!!!  Laughing

Αν μου γλυστρούσε το πλαϊνό της καρίνας να έπεφτε στα μαλακά!!


Εδώ φαίνεται η καρίνα που λάμπει δια της.....απουσίας της Smile





Ένα πιο κοντινό πλάνο για να βλέπουμε τα χάλια της μηχανής από λάσπες, νερά και ό,τι υπάρχει στους δρόμους μας....




Πλαϊνά......

Προσοχή γιατί πέρα από τις 3 προφανείς 4άρες αλλενόβιδες ψηλά, υπάρχει και μια 5άρα στο πίσω μέρος (λίγο πιο βαθιά, πρέπει να την προσέξετε)


Επίσης θα πρέπει να κοιτάξετε πάνω από το ψυγείο και τον τροχό (κάτω από τα φανάρια) και να απελευθερώσετε 2 κόπιτσες.

Μία στο πλευρικό φέρινγκ και άλλη μία στο πλαστικό (ματ) κάτω από τα φώτα!

Τα φλας δεν θα σας κουράσουν. Βγαίνουν ακόμα και με το ένα χέρι!


[b]Κόπιτσες: [/b]αν την κοιτάξετε θα δείτε στο κεφάλι δύο ομόκεντρους κύκλους.

Τον εξωτερικό που οριοθετεί την κόπιτσα καιτον εσωτερικό που σχεδιάζει ένα μικρότερο κύκλο.

Πατάμε με ένα κοντό σταυρωτό κατσαβίδι το κέντρο της κόπιτσας, μέχρι να υποχωρήσει περίπου περίπου 3 χιλιοστά μέσα.

Όταν καταλάβετε το κλακ, πιάνετε τον εξωτερικό κύκλο (νύχι ή ψιλό ίσο κατσαβίδι) και η κόπιτσα έρχεται στα χέρια σας!









Αυτό που προκαλεί πολύ μεγάλη εντύπωση (όταν έχουν βγει τα πλαϊνά φέρινγκ και η καρίνα) είναι το πόσο στενή είναι η μοτοσικλέτα!!

Αν δε, το μοτέρ είχε μικρότερες ανάγκες ψύξης (οπότε θα ήταν στενότερο και το ψυγείο) θα ήταν πολύ δύσκολο κανείς να πείσει ότι είναι μοτέρ 1400κ.εκ.


Νομίζω επιβάλλεται τελικά να βγάλει η Kawasaki ένα φρέσκο ZRX1400!

Ή Ζ1400...Όπως προτιμούν!  Laughing





Σειρά έχει το καπάκι (πλαστικό) μπροστά απο το ρεζερβουάρ!!

Είναι ίσως η ευκολότερη φάση του.... αδυνατίσματος!

(αν και οι προσεκτικοί έχουν παρατηρήσει από την προηγούμενη φωτό πως απουσιάζει ήδη το πλαστικό αυτό)


Αν θυμάστε, έχουμε ήδη λύσει τις δύο αλλενόβιδες (5άρες) στα πλάγια.

Μένει να ξεβιδώσουμε άλλη μια 5άρα στο μπροστά μέρος του πλαστικού (πίσω ακριβώς από τις φωλιές των ρουλεμάν τιμονιού) και να τραβήξουμε!


Απλά και όμορφα!!  Smile

 

Επ' ευκαιρίας προσέξτε στην φωτό και δύο βίδες κυκλωμένες.

Η Νο ΙΙ, δεξιά και χαμηλώτερα, είναι 4άρα άλλεν και έχει ήδη βγει από πριν που βγάζαμε το ματ πλαστικό δεξιά από τα όργανα.

Λίγο πιο πάνω τώρα, Νο Ι, φαίνεται μια βίδα με κεφάλι για σταυροκατσάβιδο. Την ξεβιδώνουμε και κοιτάμε την χειρότερη ποιοτικά βίδα σε ολόκληρη τη μοτοσικλέτα!!




Στην παρούσα φάση επιβάλλεται μια καλή τζούρα καφέ, ένα τσιγαράκι και μικρή παύση. Κοιτάμε περιφερειακά την μηχανή και

αποσυνδέουμε κάποιες φίσες που κατευθύνονται προς το πάνω φέρινγκ (πχ φίς φώτο στάσης, κεντρικά φις -3- εντός της μεγάλης φισούνας

στην αριστερή μεριά, ημιδιάφανης ελαφρώς γαλακτερής κοκ)







Μετά από την καλή τζούρα και την ξεκούραση, παίρνουμε βαθιά ανάσα για τη δύσκολη φάση: ξεβίδωμα πάνω φέρινγκ!


Δυστυχώς δεν έχω πάρα πολλές φωτό αλλά θα είμαι αναλυτικός....



Ξεκινάμε με το ματ εύκαμπτο πλαστικό που βρίκεται οριζόντιο, κάτω από τα φώτα, στερεωμένο.

Είναι αυτό που το απελευθερώσαμε από τα πλαϊνά φέρινγκ με τις 2 κόπιτσες.

Μένει μόνο μια 4άρα άλλεν εμπρός, κάτω από τη μύτη.

Ξεβιδώνουμε, απελευθερώνουμε από το φέρινγκ και είμαστε έτοιμοι!


Όπως είμαστε χαμηλά, καλό είναι να απελευθερώσουμε (πατάμε με δείκτη και αντίχειρα τα αντιδιαμετρικά αυτάκια του φις στον διαμήκη άξονα)

τα φις των φώτων πορείας και προβολέων (4 σύνολο)



Βγάζοντας τα φις στις δεξιές λάμπες έπεσαν τα μάτια μου σε αυτό το ταμπελάκι (δεξιά, πάνω από τον σωλήνα εισαγωγής αέρα από το ram air στο φιλτρόκουτο)

 

 

 

 

Αυτό το «made in Japan» πολύ με φτιάχνει!! :D


Το καπάκι κάτω από τα φώτα το βγάλαμε? Ναι!! Πάμε παρα...πάνω! Laughing


Είναι η κατάλληλη στιγμή να βγει η ζελατίνα!

Εδώ είναι της Puig αλλά ουσιαστικά είναι ακριβώς η ίδια διαδικασία:


Ξεβιδώνουμε (χωρίς πίεση και βιασύνη, αφ' ενός για να μην αρχίσουν να φεύγουν τα ελαστιχο-παξιμάδια στο πίσω μέρος

-κάτι που ισχύει σε όλα σχεδόν τα πλαστικά- αφ' ετέρου αν μας γλυστρίσει το άλλεν -4άρι- θα κάνουμε γρατσουνιά φάτσα κάρτα!!)

τις 6 άλλεν και τραβάμε σχεδόν συρταρωτά προς το πίσω μέρος τη ζελατίνα.


Αυτό ήταν!!



Στην φωτό προσέξτε τους δύο κόκκινους κύκλους!

Ο μεγάλος (Νο I) δείχνει το κουτί του immobilizer. Προσοχή ΔΕΝ το ξεκουμπώνουμε από την φίσα. Έχω την αίσθηση ότι μπορεί να οδηγήσει σε μπλοκάρισμα, κάτι απόλυτα λογικό. Είναι από τις λίγες φίσες που δεν θα ακουμπήσω!!


Ο μικρότερος (Νο ΙΙ) είναι ένα μικρό σα βαρελάκι που έχει και βέλος πάνω του (το οποίο δείχνει κάθετα επάνω).

Αυτό γενικά το προσέχουμε γιατί είναι ο αισθητήρας πτώσης (κόβει την αντλία βενζίνης) και αν βρεθεί σε μεγάλη κλίση ως προς την καθετότητα και δεχθεί και κραδασμό θα νομίζει ότι είναι τούμπα και θα σβήσει το μοτέρ!


Άρα τον αφήνουμε όσο κάθετα γίνεται (αν συνεχίσουμε το λύσιμο) ή απλά το αφήνουμε στη θέση του! Προσοχή.....




Συνεχίζουμε με τους καθρέπτες.

Αν θυμάμαι καλά θέλει 12άρι γερμανοπολύγωνο ή γαλλικό. Προτίμησα το γαλλικό λόγω στενότητας του χώρου!


Σχεδόν τελειώνει το πανηγύρι, αφού τσεκάρουμε άλλη μια φορά για μη ξεκουμπωμένες φίσες.



Θυμάστε το βαρελάκι «αισθητήρας πτώσης»?

Πάμε προς τα εκεί.....

Βγάζουμε από τις ελαστικές βάσεις το κουτάκι του immo αλλά δεν ξεκουμπώνουμε την φίσα!


Κάθομαι από την αριστερή μεριά της μοτοσικλέτας και φωτογραφίζω.

Στο καρέ, έχω δεξιά μου τον πίνακα οργάνων και αριστερά μου το ράμφος της μοτοσικλέτας που δεν φαίνεται αφού σταματάει

το κάδρο λίγο πιο αριστερά από το βαρελάκι!!


Προσέξτε τη βίδα στον κόκκινο κύκλο!

Ξεβιδώστε την.

Επιλέξτε καρυδάκι 12άρι γιατί δεν χωράει κάτι άλλο εκεί!

Το βαρελάκι πτώσης είναι στην ίδια ευθεία με την βίδα που ανέφερα και την μπάρα που βιδώνει....

Ανεβείτε με τα μάτια σιγά σιγά, θα πετύχετε έναν αριθμό 7 στο πλαστικό και λίγο παραπάνω (εκτός κάδρου) είναι το βαρελάκι




Προσοχή....

Στην επόμενη φωτό σε κόκκινο πλαίσιο βλέπετε την λάμα που ΔΕΝ θα ξεβιδώσετε. Αυτή παραμένει στο πάνω φέρινγκ όταν φύγει πάνω από τη μοτοσικλέτα!!!

Άρα δεν ξεβιδώνουμε το κεντρικό παξιμάδι!!



Να το και το βαρελάκι!!!! Laughing


Εδώ στόχος μας (για να βγει το πάνω φέρινγκ) είναι η κάθετη στο πάτωμα βίδα Νο ΙΙ

Αλλά για να φθάσουμε εκεί πρέπει να λυθεί η οριζόντια βίδα από το βαρελάκι που είναι ακριβώς από πάνω της.

Αλλά ο χώρος μικρός και δύσκολο να χωρέσει κλειδί να ξεδώσει (8άρι αν θυμάμαι καλά) παξιμάδι πάνω από την κυρία Νο ΙΙ.


Οπότε έστριψα αλά γαλλικά και ξεβίδωσα την Νο Ι που συγκρατεί όλο το λαμάκι του βαρελιού!!!  Laughing


Αφού βάλουμε το λαμάκι και το βαρελάκι δίπλα, ξεβιδώνουμε και την Νο ΙΙ!!


Το φέρινγκ είναι στον αέρα αλλά δεν πέφτει (συγκρατείται από κάποια ελαστικά πλαστικά οριζόντιας διάταξης στο πλάι).

Εγώ το κρατούσα για καλό και για κακό!!!






Κινούμαστε προς τα εμπρός και καθόμαστε με ανοικτά πόδια έχοντας τον μπροστινό τροχό ανάμεσά τους. Σχεδόν σα να είναι τα πόδια μας παράλληλα με το πιρούνι!


Θα τραβήξουμε το φέρινγκ σιγά σιγά προς τα εμάς για να απελευθερωθεί από την μοτοσικλέτα.


Οι λόγοι που καθόμαστε εμπρός είναι οι εξής απλοί:

1. έχουμε καλύτερη λαβή για την συγκράτηση του φέρινγκ (και απόλυτα συμμετρική ως προς τη μοτοσικλέτα)

2. έχουμε το μεγάλο βάρος του φέρινγκ (φώτα) στο σώμα μας κοντά και μικρένει η ροπή περιστροφής που μπορεί εύκολα να μας έστελνε το φέρινγκ στο πάτωμα.....



Αυτό ήταν!!!!


Δείτε όλο το κουστούμι ξαπλωμένο!!!

Σχεδόν όλο, θα συμπληρωθεί και από άλλα τρία κομμάτια της ουράς (πλαστικά) και την πίσω αλουμινένια χειρολαβή!



Εδώ είναι έτσι για τις ανάγκες της φωτογράφισης.


Λίγο πριν σκεπαστούν με την βελέντζα, θα γυρίσουν τα περισσότερα ανάποδα ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος να σπάσουν από κάποια απροσεξία!!!



 

 

Δεξί τμήμα της καρίνας:




Δεξί ματ πλαστικό, δίπλα στα όργανα:



 

Δεξί πλαϊνό (με το φλάς):




Δεξί ματ πλαστικό (TestaRossa)


Προσέξτε την ηχο-θερμομόνωση εσωτερικά.

Όπως και το παιχνίδισμα των φώτων και περιβάλλοντος στα πλαστικά που κάθε φορά με αγχώνουν στιγμιαία παρόλο που ξέρω ότι τελικά είναι.....αντανακλάσεις!! :lol:




Πάνω φέρινγκ (+ φώτα) και εσωτερική εισαγωγή Ram Air:



Πλαστικό ρεζερβουάρ, ζελατίνα & ματ πλαστικό κάτω από το ράμφος:




Αριστερό τμήμα της καρίνας:




Αριστερό ματ πλαστικό οργάνων και «TestaRossa»





Αριστερό πλαϊνό φέρινγκ:




Χωρίς φέρινγκ πια......




Περιοχή λαιμού, έλεγχος για λύσιμο οργάνων και βάσης αλουμινίου!

Τα όργανα μόλις βγήκαν, απελευθερώνοντας απλά την φίσα τους και τρία 8άρια παξιμάδια.....


Το σπιράλ καλώδιο και η φίσα είναι δικής μου τοποθέτησης για ρευματοδότηση του gps!! Laughing







Πάμε για ξεβίδωμα της βάσης αλουμινίου!

Από την αριστερή μεριά της μοτοσικλέτας έχουμε αυτά τα 12άρια (αν θυμάμαι καλά) παξιμάδια....

Είναι η άκρη των μπουζονιών. Μην παιδεύεστε από εδώ....




Αυτή είναι η δεξιά μεριά των προηγούμενων μπουζονιών.

Εδώ με κόκκινο κύκλο έχω σημειώσει τα αντίστοιχα παξιμάδια που αρκεί να ξεβιδώσουμε (με 12άρι, νομίζω κατά 99%)







Σε 5' έφυγε και η βάση.......




Για λόγους ασφαλείας (επειδή τους αεραγωγούς του Ram Air δεν θα τους βγάλω) στήριξα το συστηματάκι με 2 ενωμένα zipάκια




Στην απο πάνω φωτό προσέξτε την ημιδιάφανη μπεζ φυσούνα, δεξιά όπως κοιτάμε. Εκεί υπάρχουν 3 φίσες,

3 διαφορετικών σχημάτων και μεγεθών.


Αν θέλουμε να βάλουμε εμπρός τη μοτοσικλέτα πρέπει να τις συνδέσουμε οπωσδήποτε!!!


Πρέπει να λυθούν τα πλαστικά της ουράς.

Ουσιαστικά είναι 3 τμήματα + χειρολαβή του συνεπιβάτη!



Ξεκινάμε με την σέλα που προφανώς πρέπει να απελευθερωθεί από τη μοτοσικλέτα.

Κλειδί, σκύβουμε από την αριστερή μεριά και σχεδόν κάθετα με το πάτωμα είναι η κλειδαριά. Ακουμπάμε τη σέλα δίπλα!



Στο πίσω μέρος της υπάρχει η χειρολαβή του συνεπιβάτη. Μαύρη ματ, αλουμινίου και βιδώνεται στην ουρά με δύο βίδες για καρυδάκι 12άρι

(μπορεί και 13άρι αλλά δεν είμαι σίγουρος 100% αυτή τη στιγμή. Θα το κοιτάξω και θα διορθώσω αν χρειάζεται)


Όταν η χειρολαβή λυθεί είναι ευκαιρία να βγάλουμε το μικρό οριζόντιο πλαστικό της ουράς που τελειώνει σε σχήμα V στο πίσω φανάρι!

Εύκολη διαδικασία αλλά δυστυχώς δεν έβγαλα φωτό!


Κάτω από εκεί που σχεδόν τελειώνει η σέλα του συνεπιβάτη, βλέπουμε (αφού η σέλα λείπει) δύο βίδες για σταυροκατσάβιδο, βαμμένες μαύρες.

Προσέχουμε να μην της πληγώσουμε και όταν πλέον φύγουν, πάμε πίσω από τη μηχανή και τραβάμε προς τα εμάς το καπάκι για να απελευθερωθεί.

Πρέπει να γίνει τέτοια κίνηση (οριζόντια προς τα πίσω) γιατί ανάμεσα στις δύο πλευρές του V του πίσω φαναριού υπάρχει προεξοχή/ βύσμα

του πλαστικού που το κεντράρει (και το σφηνώνει) ως προς το φανάρι.


Ώρα να προχωρήσουμε για τα πλαϊνά, που απελευθερώνονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο....



Το πλαϊνό στερεώνεται από 3 βίδες άλλεν (όλες 4άρες) στο πλαίσιο και μια κόπιτσα στο κάτω μέρος.

Αν δείτε την φωτό, άλλεν είναι οι βίδες Ι, ΙΙ & ΙΙΙ ενώ κόπιτσα είναι η IV.

Από τις τρεις άλλεν, η ΝοΙ είναι λίγο μακρύτερη.



Όταν ξεβιδώσετε και απελευθερώσετε και την κόπιτσα, προσέξτε γιατί στην περιοχή του φλας υπάρχει άλλο ένα βύσμα που βγαίνει τραβώντας προς τα έξω και μην ξεχάσετε (με το ένα χέρι γίνεται) να απελευθερώσετε και το φις του φλας!!



Εδώ βλέπετε κυκλωμένες τις δύο βίδες της χειρολαβής που ανέφερα παραπάνω......




Το μόνο πλαστικό τμήμα που δεν λύνω είναι το μπροστινό φτερό.

Για πρακτικούς καθαρά λόγους αφού τα βύσματα που συγκρατούν τα σωληνάκια των φρένων και τα καλώδια για τους αισθητήρες του ABS είναι:

- αφ' ενός επικίνδυνα στο βάλε βγάλε για γρατσουνιές,

- αφ' ετέρου μπορεί να σπάσουν και θα ψάχνομαι άδικα.


'Αλλωστε με λυμένα όλα τα υπόλοιπα έχω ευκολότατη πρόσβαση για πλύσιμο και γυάλισμα του φτερού!!



Προσέξτε την ημιδιάφανη φυσούνα δεξιά.

Εκεί υπάρχουν οι 3 φίσες που πρέπει να επανασυνδεθούν αν θέλουμε να βάλουμε μπροστά τη μοτοσικλέτα!!







 

 

 

Οι επόμενες φωτό, μετά και το πλύσιμο του μοτέρ












Εδώ φαίνεται η μικρή διαρροή λαδιού από το Η.

Θα μου αλλάξουν την Δευτέρα το λάστιχο στεγανοποίησης (λαστιχένια φλάντζα) και όλα θα είναι ΟΚ.


Αν προσέξετε, στο λαστιχένιο κάλυμα της κεφαλής υπάρχει μια μικρή σταγόνα λάδι!



Τελικά το λύσε δέσε, παρόλη την κούραση, αποκαλύπτει τέτοια μικροθεματάκια και μόνο καλό κάνει!!!







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Post by: ksino 1100